![]() |
Ben jij ook zo kwaad?
Om het feit dat de Stones hun optreden van vanavond hebben afgezegd?
:mad:, :mad:, :mad:. Met boze groeten, Henk Mul. |
Nee
|
Nee dat ben ik niet. Ik wil wel even zeggen dat ik jou een grappig ventje vind, Henk Mul.
|
Citaat:
|
ik leef met je mee, henk mul.
|
Waar is Fleet Admiral? Ik moet dringend mijn frustraties op iemand afreageren.
Met vriendelijke groeten, Henk Mul. |
zou ik ook doen, als ik keelproblemen had, hoor.
|
Beste Henk,
Ten eerste moet je opbokken met je vriendelijke groeten. Ten tweede is mijn topic over de Stones veel informatiever. Met niet zulke vriendelijke groeten, Je moeder. |
Citaat:
|
oude mannen moeten ook niet zoveel shows geven.
|
Beste moeder de gans,
mijn topic is ietwat informatiever, daar ik kan vermelden dat het vervangconcert op 22 september plaats zal vinden. Eveneens was mijn topic eerder in de o zo bejubelde lijst der topics aanwezig dan die van jou. Met vriendelijke en smachtende groeten, Henk Mul. |
Dag meneer Henk
Kut voor je |
Beste Henk,
Wat heb je toch een kutnaam. En nu krijg je ook nog spam in je topic. Beetje jammer Henk. Maar ik stel al je moeite op prijs, de overtuiging ontbreekt echter nog. En hoe oud ben je eigenlijk, Henk? Ik schat je een jaar of 50, gebaseerd op je taalgebruik en je omgangsmanieren. In afwachting van je reactie verblijvend, |
Beste cottoncandy, chique dame van weleer,
uw respons doet mij veel deugd en is een van die kleine lichtpuntjes in deze kille, donkere tijden. Echter draait het hier om de teleurstelling wat betreft het afgelast-zijn van het Stonesconcert. Enige persoonlijke wrok in welke vorm dan ook is niet geschikt in een dergelijk topic. Met vriendelijke groeten, Henk Mul. |
:d
|
ik heb zin om dit topic te verneuken. mag dat henkie?
|
Citaat:
Ik trap wel af; "Godverdomme, waarom gaan de Stones niet door? Smackspuitende smegmasletten! Ga toch allemaal lekker dood en neem Fleet Admiral mee!" Met vriendelijke groeten, Henk Mul. |
Beste Henk,
Als iemand een vraag stelt moet je antwoorden. Valt me van je tegen, ouwe jongen. En waag het niet om mij chique te noemen :mad: Drommels. Hierbij open ik de SA (spam attack). Met alles behalve groeten, Margaret Thatcher. |
Citaat:
|
Er is net weer een Glassjaw-trauma bovengekomen, dus al zouden de Rolling Stones eekhoorns gaan zoeken in China wat mij betreft, het zou me nog steeds totaal niets schelen.
|
Citaat:
girlpower y'all |
Citaat:
Ik ga door voor de koelkast. Met nog vriendelijkere groeten, Henk Mul. |
|
http://forum.fok.nl/i/s/kwijl.gif, Cottoncandy, http://forum.fok.nl/i/s/kwijl.gif.
Grote mond, klein hartje, http://forum.fok.nl/i/s/kwijl.gif. Met vriendelijke groeten en ook aan Mick Jagger, Henk Mul. |
Citaat:
éénentwintig? :eek:
Dat is wel HEEL ernstig! Of je bent een koorbal of je bent een nerd, either way, ik denk dat ik er nu wel van uit kan gaan dat je je t-shirts en/of overhemden in je broek draagt. Lijfstraffen dus. |
Citaat:
http://www.knightbilham.com/stones_1.jpeg jammer he? |
Citaat:
Met vriendelijke groeten en ook aan Keith Richards, Henk Mul. |
het is te laat Henkie, er valt niets meer te doen aan dat imago van je. en ik word er een beetje misselijk van als je me PM's stuurt.
|
Citaat:
Ik ben overigens zeer trots op mijn imago en dat zouden meer mensen moeten zijn. Met vriendelijke groeten, Henk Mul. |
Ja, vinnut een kutstreek
|
Citaat:
hehe vrij bot beetje jammer van de stones (n) |
Citaat:
|
ik ben nie kwaad, ik ben razend. ik zou ook gaan vanavond. :mad: allemaal slecht nieuws vandaag. godverdegodver.
|
|
Citaat:
Ja :mad:
Ik had het al gedroomd eergisteren, dat die lul last van z'n stem zou hebben.. :| Ik vil hem! :evil: :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
spammen als een gek
|
spammen
|