![]() |
Hoe ga jij naar school?
Zal wel gesloten worden maar dat zien we wel :D.
In ieder geval: Hoe ga jij naar school? Ik ga met de trein van Almere -> Utrecht. Dan 5 minuten lopen. Jullie? |
10 min. fietsen
|
snel: 4 minuten fietsen, langzaam 7 minuten fietsen.
|
Kon ik ook nog maar fietsen, trein lijkt me echt niks (voor het eerst).
Nadeel is wel de regen natuurlijk, maar als je ff doortrapt :). Ben wel bang dat als ik me OV heb dat ik nooit meer ga fietsen. Heel veel zeggen dat het makkelijker is (duh), maar toch .. |
minuutje of 20 fietsen...
|
15 minuten doorfietsen :)
|
12 min. fietsen
|
Ongeveer 10 minuten fietsen
|
met een tas op mn rug :rolleyes:
|
eerst 30 min fietsen.
nu nieuwe opleiding: 3 min fietsen daarna trein en metro. stukje lopen. |
ongeveer 3 minuten fietsen/7 min. lopen denk ik..
'k ga iig 10 minuten van tevoren weg. Dat is wel makkelijk :) (y) |
5 minuten fietsen (of als ik lui ben, 10 meter lopen en dan 2 minuutjes met de bus), dan een half uur met de bus, dan een half uur met de trein, dan een minuut of 5 met de bus en dan nog 5 minuten lopen.
|
Ligt eraan welk gebouw ik moet zijn. Óf met de fiets (ong. 10 minuten), óf met de auto (ong. 25 minuten).
|
zo ongeveer 15 minuten fietsen
(tijdens de wegwerkzaamheden 20 minuten) |
4 of 5 minuten lopen :)
|
25 min heen
en meestal 35 min trug :o Dan fiets ik vaak in een groter groepje, en dat schiet meestal niet echt hard op... |
10 -15 min fietsen ofzo...
|
7 minuten fietsen.
|
ook 7 minuten fietsen ongeveer
|
Bus, minuut of 20.
|
Eerst 3 min. fietsen, maar ik moet nu naar een ander gebouw, is ongeveer een 15 min. fietsen
|
kwartiertje bus, 20 minuutjes trein en dan nog 20 minuutjes bus
|
10 minuten bus of 20 minuten fietsen
|
Tram, bus of trein, hangt ervan af hoelaat ik er moet zijn.
|
Citaat:
|
37 minuten fietsen :)
(vanmorgen bijgehouden op horloge :p ) |
uur heen en uur terug fietsen, of hetzelfde stuk maar dan een uur met de bus...
|
5 tot 10 minuutjes fietsen. Is redelijk vind ik.
|
Ik neem de bus, sneldienst duurt ongeveer 20/25 minuten, gewone dienst duurt ongeveer 30/35 minuten. Daarna nog 3 minuutjes in de metro, en dan het station uitlopen, een straatje over steken en ik ben er... doe er ongeveer 30 tot 45 min. over... hangt van de bus af en of de roltrappen van de metro niet op hol slaan... :rolleyes:
|
Citaat:
|
2 minuten lopen
12 minuten met de bus 1 uur en 15 minuten met de trein 13 minuten met de metro 5 minuten lopen ---------------------------------------------------- + 1 uur 47 minuten |
naar breda met de trein en vanaf daar of te voet of met de bus
|
Citaat:
|
5 minuten op de fiets
|
Vroeger, als ik rustig fietste, 5 minuutjes fietsen.
Als ik haast had kon het in 2 minuten. Nu zal het 5 minuutjes met de trein of tien minuutjes op de fiets worden. |
10 minuutjes lopen
25 minuten met de bus (dit kan wel uitlopen tot 1,5 uur i.v.m. file) 15 minuten met de trein 10 minuutjes met de bus 5 minuutjes lopen Gelukkig hoeft dit nog maar 1x in de 2 weken een dag... |
met de fiets,.. kwartiertje als ik normaal fiets, 10 minuutjes alsk aan de late kant ben. Terugreis duurt meestal 25 minuten, dan ben ik nog gaer van school en heb ik nooit zin om door te fietsen.
|
Even verlopen naar zee, En volgens mij is dat een minuut of 5 :)
|
Citaat:
|
20 minuten fietsen. 't Zou eventueel ook in 15 minuten kunnen, maar ik haal te veel mensen op.
|
20 minuten met de scooter..
|
35 minuten fietsen(2x) :o
|
5 minuten fietsen, maar mijn record is 2 minuten.
|
halfuur fietsen.. (meestal moet ik sneller omdat ik altijd te laat ben :o)
|
heb een limousine met chauffeur (y) ;)
|
eerst 15 minuten met de bus tot aan mijn overstap punt, waar ik overstap op de interliner. die brengt me in ongeveer 35 a 40 minuten [ hangt af van hoe druk het is op de snelweg] in Utrecht en dan in Utrecht nog eens 15 minuten [ ongeveeer he] in de stadsbus hangen. Totaal ongeveer een uurtje. In het snelste geval dan. Record staat op zo een 2,5 uur. Tja...toen stond er zo een 20 km file... :( En dat zal dit jaar wel meer voorkomen. :( Ik denk dat het tijd word om toch maar een prive jet aan te schaffen... :D
|
Afhankelijk van waar ik naar toe moet drie minuten met de bus / kwartier lopen of een half uur met de bus. Maar ik ga niet meer naar school, maar naar de uni.
|
20 minuten met de fiets
45 minuten met de trein 5 minuten met de bus |
Citaat:
|
eerst een half uur met de bus, dan overstappen, weer 20 min. met de bus en dan weer overstsappen en nog eens 10 min. busplezier... (op het eind van de dag wordt je daar echt gar gaar van)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55. |