![]() |
Please, help!
Ik wil heel graag mijn vriend pijpen, alleen heb ik het nog nooit gedaan.Ik vind het heel eng om te doen!hebben jullie tips en voor de mannen, hoe vinden jullie het lekker?!
alleen serieuze antwoorden graag. Thanx |
Okee, zo gaat het natuurlijk nergens heen. Het moet toch mogelijk zijn om een serieus antwoord te geven...? :confused:
Er zijn trouwens al veel van dit soort topics geweest, al moet je wel een tijdje zoeken om een goeie te vinden.. Ik zal een paar links geven: info uit het sexwoordenboek topic met 2 uitgebreide posts met tips enzo Ohja en ik hou dit topic open, want er werd gevraagd hoe jongens het graag willen, dus misschien dat zij er eens wat over kunnen zeggen. Da's weer iets anders dan al die tutorials voor en door meisjes ;) xx |
Citaat:
Ik denk dat elke jongen het weer net ff op een net ff andere manier wil, vandaar bovenstaande tip... ;) Vertel hem gewoon dat je dat nog nooit gedaan hebt. Dan laat hij je vanzelf weten wat hij wel/niet lekker vind. Om je vraag te beantwoorden: - eerst plagen kan. Je hoeft niet meteen vol overgave...Dus een beetje strelen/zoenen rond zijn penis zal hij vast op prijs stellen. (tenzij je daar de hele avond mee bezig blijft ;) :D ) - gebruik je lippen en je tong goed en je TANDEN helemaal NIET = pijnlijk - als je pijpt kan je je handen erbij gebruiken (vind ik persoonlijk extra lekker) - en als zijn penis droog is en jouw lippen/mond ook voelt dat een stuk minder lekker. Dus veel speeksel gebruiken kan geen kwaad. Dan gaat het ook allemaal wat soepeler. Das alles wat ik je kan vertellen. Als je echt op zoek was naar tips hoe je het letterlijk moet doen, dus, zeg maar: hoe je je tong/lippen moet bewegen en wanneer dan ben ik bang dat niemand je kan helpen. Doe het gewoon op je gevoel en let op zijn reactie. Oja: en dat je zei:"Ik wil heel graag..." Ik denk dat dat al het halve werk is... ;) Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen. Succes ermee! |
Beetje eerst met je tong aan zn lul likken en vervolgens zn eikel wat verder in je mond en dan zuigen zodat er vacuum gezogen wordt en dan met je hoofd draaien en je mond over zn lul schuiven en veel je tong gebruiken..
Ook over zijn ballen likken af en toe. Denk dat ie het dan wel lekker vindt. Veel plezier ermee. En als dit niet genoeg is mag je wel een keer bij mij komen oefenen :p :p ;) |
pijpte me vriendin me maar... maarja als ze niet wil dwing/vraag ik het niet
|
Citaat:
Genesis |
Citaat:
|
mijn eerste pijpbeurt was een ramp; ik zoog veel te hard en trok daarbij ook iets te hard dus die arme jongen voelde het de volgende dag nog..
tja...jeugdig enthousiasme hè :o . Maar maak je geen zorgen, het wordt er elke keer beter op vooral als je inderdaad gewoon met elkaar erover praat wat wel en niet lekker is. |
niet doorslikken! (y)
|
Citaat:
Gelukkig nooit meegemaakt... Ik kan niet veel anders zeggen dan wat reeds gezegd is... Gewoon doen wat je denkt dat je moet doen, op je gevoel afgaan en op zijn reacties letten... Wat vind ie lekker, wat iets minder... Ligt toch per persoon verschillend... |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Hoe ik het lekker vind? Niet te hard. Maar vooral niet te zacht. Als het te voorzichtig of te zacht wordt gedaan neemt dat (bij mij) de opwinding volledig weg.
Het is lekker om gepijpt te worden i.c.m. aftrekken. Ook lekker is als de eikel gestimuleerd wordt met de tong, maar niet te lang achter elkaar. Ik denk dat het vergelijkbaar is met beffen - variatie is belangrijk. Iedere jongen is anders; zelf vind ik het vaak lekkerder om afgetrokken te worden - pijpen vind ik lekker als voorspel maar niet te lang. Heb ik een keer een zeg maar wat mindere ervaring mee gehad. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04. |