![]() |
big brother
weet iemand of ze dat dit jaar weer gaan uitzenden? en vanaf wanneer dan?
|
ik denk het niet, nou..ik hoop het niet iig! maar ik kan me ook niet herinneren dat ze dat vorige jaar wel gedaan hebben :confused:
|
Als ze een beetje verstandig zijn niet.
|
las gisteren in de nieuwe veronicagids dat ze wel weer van plan zijn om het uit te zenden en dan met extreme mensen ofzo. hmmmm klinkt erg interessant :rolleyes:
|
god, nee
|
In belgie komt BB 4 *All Stars* 29 august
ZE gaan de beste bewoners van de vorige 3 BB in het huis smijten :o . Alhoewel ik moet toegeven dat de samourai reclames er aantrekkelijk uitzien. |
Alsof iemand dat nog eens wil zien.
|
ik hoop het niet
|
laten we dan nu gewoon 10 koeien in een huis gooien ofzo.........word het tenminste nog een beetje interessant :rolleyes:
|
Ja, Yorin wil het weer uit gaan zenden. Ze willen de format van BB1 (uitdagingen voor het huidhoudgeld, geen verdeling arm/rijk) weer in gaan voeren en dan inderdaad extremere mensen erin gaan zetten. Ik zou wel in dat huis gaan zitten, er kijkt toch geen hond meer, dus je hebt nog een behoorlijke hoeveelheid privacy (zolang er geen cameraman/-vrouw is) ;)
|
Argh :|.
|
als het echt extreme mensen worden, dan wil ik daar nog wel een keertje naar kijken
|
ik dacht dat ze het volgend jaar pas weer uit gaan zenden.
|
In Canada/Amerika hadden ze een versie dat ze de exen van een paar mensen erin gooiden,..die mensen kwamen dus ook een paar dagen later,....ideetje misschien?;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In BE gaat er vanaf 31/08 een "special" van BB van start. Van de 3 verschillende BB reeksen worden de laatste 4 bij elkaar gezet. The Battle.. Ik stiekem een beetje benieuwd.
|
Oh geniaal :rolleyes:
|
The Battle... Waar ken ik die naam toch van ;)
|
BB1 vond ik serieus waar echt leuk.. Dat moeten ze gewoon gaan herhalen ofzo :cool: (y)
|
nee, ze slaan het dit jaar een keer over. volgend jaar september (2004 dus) gaan ze BB4 doen.
ze willen het nog extremer, naja met extremere mensen, omdat dat in het buitenland ook zo is en de opvolgingen van BB1 ook een succes waren in het buitenland en in NL BB2 en BB3 minder populair waren dan BB1. en dat heb ik volgens mij of op de tv gezien of in de veronica gids gelezen :s |
Is het dan niet BB5? Ik meen dat die van vorig jaar nummer 4 was?
|
he, dat vind ik nou jammer om te horen. Ik wou me wel voor dit jaar opgeven aangezien ik nu toch officieel doelloos ben.
:eek: :cool: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |