![]() |
69 eyes
Ik vroeg me af of er nou veel mensen zijn die 69 eyes kennen en wat ze er van vinden.
Ik vind het op zn tijd mooie muziek, maar je moet er wel voor in de mood zijn, als je begrijpt wat ik bedoel.. |
meer info
|
Naam zuigt iig.
|
Citaat:
|
nou ik vind het kut voor zover ik ze ken.
|
glas info graag bartenderrr
|
Ik ken het nummer Gothic Girl, maar ik kan er geen mening over vormen.
|
ik weet alleen dat ze fins zijn
|
Mhja... ik weet dus ook nie echt veel van ze, das een btje het probleem. en op de site zijn ze een btje van hoge eigendunk :
Epilogue: Early 1990's Helsinki, Finland. Five guys in Ramones-like black leather jackets have a band called THE 69 EYES. They are VERY loud: Iggy & The Stooges, Motörhead etc. Signed to the indie label Gaga Goodies. Records, tours; even in Sweden, U.K. and Italy; lots of chaos, broken hearts and distortion. Reputation goes before the band. Fan club in Japan. Dark industrial rock version of Blondie's "Call Me". More tours. More chaos. No mercy ff een plaatje er bij dan kan je er ff wat bijdenken. http://www.69eyes.com/693.jpg de site: www.69eyes.com en van af daar kan je weer naar een andere site, paris kills. btw gothic girl vind ik een van de mindere nummers. |
De nummers die ik tot nu toe gehoord heb konden me niet echt boeien. Beetje veel van hetzelfde.
Misery is wel een ok nummer, dat pianodeuntje is :cool: |
die ken ik nog nie, ff loaden :D
|
mmhh die kende ik al wel vaag...
|
mhhh w8 is das gewoon dezelfde als the chair... van daar dat k m al kende
|
wel leuk zo af en toe. sommige nummers.
|
Ziet er iig nog steeds behoorlijk fout uit.
|
Ik ken alleen Gothic Girl. Wel grappig. Beetje overdreven :D
|
De naam komt me bekend voor. Zou best kunnen dat ik er ooit nummers van heb gedownload.
|
het nummer "the chair" is wel okee, voor de rest vind ik er weinig tot niets aan.
|
aan de foto te zien: pffffffffff........
|
69 eyes zijn wel goed, hebben rustigere muziek, maar wel mooi en toch alternatief. hij heeft een mooie stem vin ik. Ik ken de nummers:the Chair, brandon lee, velvet touch, angel on my shoulder, stolen season, wages of sin, betty bleu, grey, dance d'amour, lazarus heart, next stop paradise, barbarella, gothic girl :o (dies wel bekend geloof ik), graveland en don't turn your back on fear :) ze zijn wel goed.
|
Citaat:
|
een misvormd mens
|
Citaat:
|
nou, ik zou die meest rechtse wel neuken hoor. (y)
|
Citaat:
*kots* :o |
Citaat:
|
de tweede van links heeft koel haar :D
|
69 eyes is geweldig.
Ik kende ze van HIM. (Ville Valo heeft op een aantal nummers meegezongen) Wasting The Dawn en Blessed Be Blessed Be vind ik het beste. Ik moet Paris Kills nog steeds een keer kopen. 69 Eyes is een van mijn favoriete bands |
gave band
heb er 3 cd's van Wasting The Dawn Paris Kills Blessed be Paris Kills en Blessed be vind ik overigens een heeeeel stuk leuker als Wasting The Dawn... |
Citaat:
|
ik ken die eerste plaat van ze, maar vind het niet geweldig.
|
hahah, die foto:D
ik ga later wat downen, alleen al omdat ik die foto zo geweldig lachen vind (y) |
ik ken alleen wasting the dawn goed, de rest is van mn pc afgegooid door iemand hier die het nodig vond van mij een hoop weg te gooien :mad:
maar ik vind ze wel oke (y) :) |
de muziek is idd wel afwisselend.. maar das toch leuk?
ik heb zelf wasting the dawn..en blessed be/paris kills (en binnen kort..devils!) het laatse werk vind ik persoonlijk het mooist..maar een ander kan het oude weer mooier vinden lekker toch? voor iederen wat ;) |
wat GRAPPIG nog zo'n topic :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17. |