![]() |
Nieuwe Ill Nino
iemand die plaat al gehoord?
kreeg hem net in me brievenbus gedumpt. jammer dat er van die stomme audiosamples: "new ill nino cd, in stores this blabla" kutpromo's. cd zelf is wel OK. nix nieuws eigenlijk, gewoon ill nino met wat minder tribal |
Ill Niño (hij is toch met ñ? toch makkelijk een spaans toetsenbord :p) kan ik niet meer aanhoren zonder aan Pitchshifter te denken dus doe ik het maar niet...
|
die band is echt kut, dus heb de nieuwe plaat nog niet gehoord.
|
kut band, maar wtf minder TRIBAL?
wat is dat? |
Ik vind ill nino niet leuke muziek maken!
|
Citaat:
|
ik vind dat eigenlijk wel een goede move, die watermarks
|
Ben benieuwd..
Ik vond Revolution, Revolución best goed.. |
ook wel benieuwd is
|
ach ja, het is gewoon de 100% roadrunner hit-machine plaat van het jaar.
|
ik vond Revolution best een goede cd
|
Citaat:
nu haat ik je |
ohja, nog niet gehoord
ben erg benieuwd want want want ik vind ze vet cool en ja nu mag iedereen me uitlachen en belachelijk maken hoor. |
Citaat:
en ik ben het verder met je eens |
Citaat:
percussie. zo heet het. (want ze hebben een percussionist en die slaat op trommeltjes) |
wel aardig, maar helaas minder ballen dan de vorige.
nieuwe Dope, 40 Below Summer, Ion Dissonance en Mushroomhead zijn overigens ook al te vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
was zeker niet poppig genoeg, al die percussie :o
|
Citaat:
|
PSI is SUPER... vooral live. jammer dat die band er niet meer is. wat ze met Ill Nino te maken hebben zie ik niet zo. PSI heeft heel veel samples en drum n bass invloeden en klinken wat industrial achtig soms. Ill Nino heeft dat totaal niet. Die klinken gewoon als Soulfly, Sepultura etc. Nothing special, maar wat ze doen zijn ze best goed in.
|
@ Dennis en Lennart downing sluts may the burn :p
@ de rest houd je mening achter je (deze telt toch niet) kopen die hap KOPEN niet fikken. ;) |
Citaat:
alleen de nieuwe gitarist heeft meegedaan op het album zelfs op TMF wisten ze dat:p |
Citaat:
schande dat je ID daartussen poot :) |
Citaat:
en ik vind de nieuwe eigenlijk weinig aan, maar ik heb Revolution/Revolucion wel grijd gedraaid. staan toch een aantal zeer goeie nummers op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en je moet die nu-metalkids toch opvoeden. |
Nieuwe CD suckt gigantisch.
Staat niet 1 nummer op dat memorabel is, terwijl hun eerste er vol mee stond. Die hebben afgedaan (nu al) |
Citaat:
@ Len of jij :P |
tuurlijk is dat de goede instelling :D ik support mijn bands. al dan niet met cd, dan wel met tshirts :D
nieuwe ill nino valt me idd tegen. is niet slecht ofzo, maar hij mist iets zeg maar... (oks vaag gelul, maar de nummers blijven niet zo hangen als bij revolution.) |
Citaat:
|
kvin et maar rommel...
|
ik hoor nu een nummer van die nieuwe cd (stond op de site, jawel) "How can I live" en dat vind ik erg mooi.
<3 ill nino |
mag nog wel uppen he
zaterdag cd gehaald, valt wat tegen. ontzettend slappe teksten, (!!!) het geheel is níet vernieuwend, na een poosje gaat de cleane zang ontzettend zeikerig irriteren, het 'beukt' minder dan revolution/revolucion. verder is het wel gewoon ill nino, en muzikaal gezien niet slecht. alleen had ik er wat meer van verwacht.. wel zin ze live te zien, dat is toch wel goed. :) favoriete nummers: lifeless life en when it cuts en unframed vind ik heel mooi, maar niet te lang. (zeikstem:/) |
wat een vreselijke band is dat
|
Citaat:
|
Citaat:
dit is toch mijn mening wat betreft de muziek van ill nino... dat mijn mening (en die van vele anderen in deze topic ook nog) jou niet aanstaat is iets heel anders |
Citaat:
maar je kwetste me :( :p |
Citaat:
|
Citaat:
jij moet gewoon je bek houden. trutje |
Citaat:
blah, nu ga ik huiswerk doen |
ik heb net 8 nummers gedownd ;)
ik vond er niet veel bijzonders aan zitten |
Ik vind 'm wel goed. Idd stuk softer en melodischer, beukt idd minder als Revolution, maar ach, dit klinkt ook wel aardig.
|
je kan je centen beter slijten aan een betere cd.
|
Citaat:
|
Mwoh, eerste 6 nummers zijn best goed, daarna gaat het bergaf.
van Ill niño horen we niets meer na deze plaat gok ik. Niet echt een verlies. Nieuwe Spineshank trouwens ook compleet bagger, die schrijf ik ook af. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06. |