![]() |
blijvend gemis
helder hemelsblauw kristallen ogen
sluiten zich zwart omrand fluwelen stem zoetzachte lippen geen woord geen kus zonder dit niets meer dan grijze leegte dat mijn ziel omringd een traan scherper dan het scherpste glas voor altijd in mijn hart ps. Voor jou, als je dit leest, omdat ik er niet mee kan leven dat ik jou mis, omdat ik verdomme de hele wereld om zou spitten als dan alles weer goed kwam, omdat ik het niet verdraag wat ze met je gedaan hebben, omdat ik meer van jou hou dan van wie dan ook en dat altijd zo zal blijven, omdat ik de pijn niet meer kan hebben, omdat ik elke nacht om je huil omdat je me alleen nog maar in mijn dromen komt opzoeken.. en omdat ik weet, dat ik je voor altijd kwijt ben.. |
Ik snap niet dat hier nog niemand op gereageerd heeft...
Ik vindt het gedicht erg mooi, het gaat recht door me heen :( īk weet natuurlijk verder niet wat er echt achter zit. hoeft ook niet... Maar vindt het gedicht meesterlijk. < liefs. |
Mooi gedicht... Je emoties zijn echt heel erg goed onder woorden gebracht. Wow, het is gewoon heel erg mooi.
|
Erg mooi gedaan... ook die cursieve tekst. Dat zegt weer wat over de gedachten achter het gedicht en dat is altijd goed om te weten.
|
erg mooi, ja
goed je gevoelens weergegeven. mooie woorden gebruikt. sterkte verder ofzo... |
Het raakt me. En als een gedicht mij raakt, kijk ik niet verder naar het ritme of de zinnen. Als het me raakt, vind ik het goed.
Sterkte |
Prachtig!!!!:(
|
wow.. wat supermooi..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31. |