![]() |
Welke verschillende nicknames zijn allemaal van jou?
ik ben ook:
Onze Zoon Gung Ho (daar krijg ik zo'n mooi bericht :cool: ) Duracell Konijn ( en bij deze ook :cool: ) En welke jij allemaal :o |
ik heb er maar 1, en daar hou ik het ook bij.
|
*ikke*, die is alleen al 2 jaar niet meer gebruikt.
Meer niet. |
Alleen dees.
|
deze
dyfelena en optimistje de anderen zijn priva |
k heb nog 2 anderen...
eentje waarin ik volledig mezelf ben (eigen geboortedatum en woonplaats) en een andere voor als ik dingen post waarvan niet iedereen hoeft te weten dat ik het post ;) |
WooF
Tsjiwaawaa Snoedel en 1 andere. |
Ik heb alleen deze, dat lijkt haast wel vreemd tegenwoordig.
|
Deze.
En een andere. |
Heb er meerdere, en ik heb ze niet voor niets.
|
Citaat:
|
umh deze, maar ik twijfel er hard over om een nieuwe aan te maken
|
Evito :rolleyes:
nee ik heb er maar 1 |
hmm alleen maar deze
|
Citaat:
|
deze en een niet nader te noemen nickname
|
Dit is niet eens mijn meest bekende nickname. :o
|
haha :D
ja hoor, als ik dat eens zou vertellen :p maar wat mijn ip betreft zullen ze me nooit pakken :) en dan gebruik ik niet eens proxy's enz. :) |
Citaat:
Ik heb trouwens een stuk of 6 nicks :p |
Methuselah, [eitje]Methuselah, Antediluvian, Roeleke, von Carrstein, Frank Spencer, Beerwannabe, 1337uselah. That's it, I guess...
|
Citaat:
|
oh, en ik heb er ook nog wel een paar
|
Alleen deze.
|
Ik zou ze dus best willen weten van andere mensen. Van die mensen die 't niet zeggen dus. :p
|
Citaat:
|
Mr Trek
Aquafemme & kHebTrek Mr Trek Returns Mr Trek Forever The Wrath of Mr Trek Search for Mr Trek A new Mr Trek Mr Trek Stikes Back Return of Mr Trek Mr Trek's Menace (ben geen scifi fan :o) Was allemaal in de tijd dat ik nog wilde haren had en af toe de kantine / Algemeen Gebabbel onderspamde... :o k geloof dat Flappy! ook van me was... Dat weet ik niet meer.. |
deze en Shockie (omdat Shock85 eens een tijdje geblokkeer was), verder geen geheimzinnige praktijken ofzo :)
|
eef de spamteef
flowtje* wolflow flow&tofkeh100000 (ofzo?!?!) eefvaje euhmm... eigenlijk heb ik geen idee :) enige die af en toe eens gebruikt wordt is eef de spamteef.. nah jah en wolflow dan samen met blue wolf :o :) |
blue-eyes-girl
CoveredEyes o0Abdushielove0o suus |
Deze en nog een andere undercover nickname. Die zeg ik dus niet :D
|
Alleen deze
|
Alleen deze.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Miss Helena Helysica en de rest gaat niemand iets aan :p |
Alleen deze.
|
alleen deze. had wel een andere, maar die gebruikte ik zo weinig dat ik me afvraag of ie nog wel bestaat.
|
NielZ
-=OnzinKrant=- |
ehm... deze. en nog een die ik dus niet ga zeggen.
ow ja, en ik heette vroeger "snoopy/mamo", maar da's veranderd. |
Ufke
Boer Ufke |
Jon
|
Jullie weten toch dat het tegen de 10 Forumgeboden is om je voor te doen als iemand anders, een alter ego te hebben?
Dat levert je een ban op voor je het weet. |
Citaat:
|
Citaat:
De andere nicks: Methuselah, [eitje]Methuselah en Roeleke staan alledrie in 't fotoboek, dus dan doe ik me toch niet voor als iemand anders? En die andere nicks: daar heb ik nooit echt 'n geheim van gemaakt, vond die gewoon leuk om aan te maken :p Dat is heel wat anders dan 'n nick aanmaken en op serieuze fora aan te maken om te doen alsof je ooit verkracht bent geweest of iets dergelijks, wat Evito (waar jij op doelde) wél deed. |
:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nanua
|
Stiekem ben ik Wawl ;)
|
Citaat:
|
Ik heb altijd alleen deze gebruikt om normaal mee te posten, verder wel eens wat spamnicks gehad maar die zijn allemaal geband en verwijderd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57. |