![]() |
Ignore functie
Nu is het zo als je iemand op ignore zet, je nog steeds zijn/haar nickname kunt zien, en de mededeling "klik hier om het bericht te lezen".
Ik zou liever hebben dat je gewoon die hele post niet meer ziet van hem/haar. Ik weet niet of dit mogelijk is? |
Alles is mogelijk... Maar of Jon dit er in wilt zetten, zal je hem moeten vragen.
|
Nog iets: als je iemand op je Ignorelist hebt staan, zie je de PM's die je van die persoon toegestuurd krijgt, niet staan, maar ze tellen wel mee voor je limiet. Dat is best wel verwarrend, als je ineens bij 247 PB's een bericht krijgt dat je inbox vol is.
Zou daar ook iets aan gedaan kunnen worden, zodat die niet meetellen ofwel zodat die ergens apart komen te staan ofzo (een soort van spam-inbox ofzo? :confused: ) |
Eens. Ik vind dat ook super-irri.
|
Citaat:
|
Don't ignore it: confront it! :cool:
|
Face it: de wereld is een nare plaats en het krioelt er van de nare mensen.
Helaas, die kun je ook niet op ignore zetten. Dus misschien moet die hele ignore functie gewoon afgeschaft worden? Als je de nick van een jou onwelgevallig persoon ziet staan, dan bliep je toch gewoon over zijn/haar post heen? Of je leest de post, en neemt de inhoud voor kennisgeving aan. Een spam functie voor de PM lijkt me veel nuttiger. Hun PM's komen gewoon niet bij jou aan, tellen dus ook niet mee voor je maximale aantal berichten. |
Nare mensen negeer ik verder ook gewoon hoor, daar hoef ik IRL niks mee te maken hebben, en dat is hier precies hetzelfde.
|
Beetje kansloos gezever imo. Als je de post om de één of andere reden toch wenst te lezen, kan dat gemakkelijk. Dat neemt niet weg dat ik de ignore een beetje zinloos vind op een forum. Net of je alle narigheid niet aan kunt oid. Scroll gewoon wat verder ofzo? Lezen hoéft niet...
|
Ik vind het persoonlijk storender dat qotes wel worden weergegeven...
|
Citaat:
Maar hoe zit 't met dat PM-gebeuren? |
Citaat:
een quote staat namelijk gewoon in iemand's bericht, niet apart ofzo.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00. |