![]() |
Wat hebben jullie vanavond als avondeten gegeten?
Ikke kippenvleugels en kippenpootjes met een maiskolf en verder sla en aardappels uit de oven! :D
|
Pizza met tomatensaus, tomaten, mozarella en basilicum.
't was lekker :) |
tagliatelle met een creme fraiche/geitenkaas sausje en brocolli en pijnboompitten erover...
met sla :) |
bloemkool met een onbekend stuk vlees (me moeder zal het vast wel weten ;)) en een salade van sla, tomaat, paprika, ui en ei.
eigenlijk was alleen de salade lekker. |
een aardappel omelet :D
en papiraka salade :( |
aardappelen
witlof jus cordon bleu aardbeienvla |
aardappels (y)
Sperziebonen (n) Speklapje (n) |
aardappels, wortels, doperwten, vissticks
|
beetje bbq
stokbrood met een beetje saus een sate stokje ding met vlees een halve hamburger (die dingen waren vies!) niet zo heel veel, maar wel genoeg. |
Aardappels, bloemkool en een vegetarische schijf...
|
gisteravond: opnieuw opgewarmde macaroni.. (n)
De smaak was opzich wel goed, maar 't was zo zacht.. meer pap dan macaroni dus.. blegh oh, en ook nog een boterham met hagelslag, omdat ik niet meer macaroni wilde (at 1 bord(je)) |
gisteravond: witte pistoletjes met veel soorten lekker beleg
|
gisteravond: bami
|
Gisteren heb ik broodjes met hamburger(s) gegeten en vanavond friet, lekker gezond dus allemaal (y)
|
(nog) niks, ik ga zo koken:
vooraf een tonijncocktail, als hoofdgerecht Tortilla’s met zeevruchten, en als toetje sinaasappel-slagroompudding :o |
gister: pietsa
vandaag: *roept ma* lasagne (n) |
1/2 Getooste boterham
Stukje komkommer Lepel tonijnsalade |
lasagna :D
|
Een pannenkoek met gehakt en kaas in een pannenkoekrestaurant (leuk woord!). Daarna een Coupe Aardbeien :D
|
3 broodjes shoarma met lekker veel knoflooksaus :p
|
-Aardappelkroketjes
-Kiploempia -Hollandse roerbakgroenten in pittige tomatensaus -Liters Samba-saus van Calvé -Dessert: hopjesvla |
nou ja, nu gisteravond dan ;) ik heb spinazie op met appelmoes en kippenschnitzel met kruiden erop *jummiej* :)
|
Gisteravond friet en een frikadel speciaal met wat sla.
|
Ik een Pizza Hawaii :P
|
brocolie met een room-basilicum saus
spare ribs gebakken aardappeltjes |
sla (met tomaat/komkommer), aardappels, half runderrolletje en doperwten. Sla vind 'k altijd lekker :), de rest niet echt
|
3kwart pizza venetiana van iglo
1kwart pza kip tandoori lekker hoor |
broodje ei
|
Nasi
|
Citaat:
en vlees van de bbq en aardappelsalade en pistache-ijs en een magnum ijsje: vraatzucht |
Afgelopen avond heb ik mijn maag gevuld met 2 broodjes shoarma en een klein stukje hamburger
|
gisteravond heb ik 2 broodjes gekookte gelderse met ketchup op en een broodje kaas met ketchup
|
Pasta met tomaten, courgettes, aubergines, champignons en gehaktballetjes
|
gisteravond: rode bieten met aardappelen en een stukje vlees (bieflap geloof ik) en als toetje optimel perzik :)
en vanavond wordt t denk ik tzelfde vlees, weer aardappelen en spinazie a la creme en als toetje magere yoghurt (met cornflakes misschien) |
kip krokant schnitzel
nieuwe aardappels brocoli met ui / bieslook saus appelmoes van mn oma watermeloen |
Kip
Aardappels Prei |
Gister; chinese kool geroerbakt met gemarineerde kip (gewone teriyaki-marinade, niets bijzonders) en cous cous voor mij en mijn moeder (en voor met soyasaus en kaas...) en mijn pa had wilde rijst..
|
gisteren: nasi met ei
|
gister:
- macaroni met een soort bolognesesaus - broccoli - bosvruchten yoghurt en gewone yoghurt |
Citaat:
|
Chicken Tonight pikante tomaat room met mexicaanse groenteschotel en kip erdoor
rijst witlofsalade met mandarijn watermeloen |
Spaghetti.
|
gebakken aardappeltjes
kibbeling komkommer |
sandwich tonijn
|
aardappels gebakken, spinazie en vlees met een sausje
|
pizza :o
|
- aardappeltjes
- snijboontjes - gehaktbal - appelmoes - appel |
Ik ga zo bij de toko halen:
Gele rijst gemarineerde Tofu en nog iets van groenten Lekker makkelijk ende gezond ;) |
Wij gaan chinees halen :cool: (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |