![]() |
vrouwelijke / mannelijke vocals.
ik geloof dat ik in mn n00b-periode hier al eens een topic over heb geopend, of in ieder geval over iets wat erop lijkt.
maar tis al een tijdje geleden, dus stel ik nu wederom de vraag : waar geven jullie de voorkeur aan? (argumentatie zou fijn zijn.) |
dat hangt enorm van de muziek af, hoewel ik het allebei zijn charme vind hebben.
|
mannelijk, gewoon, omdat ik dat geiler vind klinken :)
|
als het maar een mooie rouwe stem heb. :)
|
Ik heb niet echt een voorkeur, maar als ik het zo bekijk luister ik ongeveer niet naar bands met zangeressen, maar ja het zijn er ook niet zoveel...
|
Hmm zangeressen zijn irritant.. behalve artiesten zoals Tori, Fiona en PJ uiteraard.
|
Collide
The Gathering Star of Ash Portishead allemaal bands waarbij het feit dat er een zangeres aan het werk is de muziek ongeveer 200 x beter maakt. (y) Maar goed, verder eigenlijk geen voorkeur hoewel je mij nooit specifiek naar bands met zangeressen zult zien zoeken. |
ik vind de vrouwelijke vocals van Circle Takes The Sqaure wel nice maar ik heb liever mannelijke vocals
|
hoewel ik de vocals van pj harvey , tori amos echt geweldig vindt , geef ik denk ik toch de voorkeur aan mannelijke vocals ,
|
mij maakt het geen fuck uit
|
mannelijk
da's sexier:p nee, serieus, klinkt in mijn oren veel mooier |
Mannen, vrouwen kunnen niet zingen. Uitzonderingen daargelaten. Nee, het moet wel een beetje vol klinken en vrouwen hebben vaak niet van die zware stemmen (nogal logisch).
|
Citaat:
ik vind gewoon dat vrouwen de soort muziek die ik goed vind niet mooi kunnen zingen, maar dat vrouwen niet kunnen zingen is bull dus hou je mond, JA?!:mad: :p hou wel van je hoor stephannetje |
meestal mannelijke, klinkt gewoon 'beter'
alleen heb ik liever vrouwelijke stemmen met electromuziek ach allebei dus |
Citaat:
|
liam gallagher, ewwwwwwwwwwwwwwwww:p
of ga ik nu echt té ver? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vrouwelijk:
moet mooi klinken :D zoals Floor Jansen van After Forever Mannelijk: rauw :D het liefst grunt maar er is te veel om op te noemen :P :D |
Citaat:
sorry ik kon het niet laten |
me voorkeur neigt iets meer naar mannelijke vocals
maar het andere geslacht kan er zeker ook wat van. |
Praktisch alleen mannelijk; Hole uitgesloten.
|
Citaat:
|
ik betrapte mezelf er laatst op dat ik vrijwel alleen naar muziek luister met mannelijke vocals, op een paar uitzonderingen na. waarom weet ik ook niet. ik vind ook niet echt dat je t met elkaar kunt vergelijken.
|
Ik luister voornamelijk naar vrouwengejank :) Dat is fijn.
- Lacuna Coil - Faith and the muse - L'âme Immortelle - Guano Apes - Skunk Anansie |
absoluut mannelijk, de vrouwen die muziek maken die ik kan waarderen en ook nog kunnen zingen zijn op een hand te tellen...
|
Bij wat "mysterieuzere" muziek hou ik meer van vrouwenstemmem.
Bij britpop, rock, "stoerdere" muziek meer van mannenstemmen. Yeah. :cool: |
ik hou meestal meer van mannenstemmen, zowel laag (bv. Leonard Cohen) als hoog (bv.Robert Smith). Die stemmen zijn om een of andere manier veel comfortabeler.
Maar als je dan vrouwen als Siouxsie, Nina Hagen, PJ, anne clark, enzovoort hoort, dan rolt m'n tong toch ook ff uit m'n mond. :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
The Distillers hebben bijv een vrouwelijke vocalist, maar het is verder een zeer vette band! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik verveel me
|
Citaat:
|
Citaat:
Wrom zou ik anders binnen zoveel minuten hier weer een post zetten ;) |
Citaat:
"it's a saturday night, and I'm looking for some party action, I don't care about anything. I don't want to be just a weekend kid, I wanna party whenever I kan. Cause I don;t care bout going to school and I don;t care about having friends, I don;t care because I'm a rock n roll machine..rock rock rock n roll" |
Ik heb de meeste cd's van vrouwelijke artiesten of bands met een zangeres. Er zijn maar een paar zangers die ik oké vind: Jeff Buckley, Elvis Costello, Ben Harper ea.
Ik heb gewoon meer met vrouwen, de muziek wordt er voor mij aannemelijker door en ik kan makkelijker meezingen. Ik luister naar heel veel verschillende soorten muziek, van metal tot klassiek en weer terug, maar ik zoek er altijd de vrouwen uit, stom eigenlijk, maar ik vind het gewoon fijner. |
de zang van azure ray, oeff :)
|
ik heb een afwijking.
het meerendeel mannelijke vocals irriteren me mateloos. uitzonderingen daargelaten. maar ik luister t meeste naar muziek met vrouwelijke vocals. |
Citaat:
|
Citaat:
jij bent stom |
Citaat:
P.S Dan vind je me toch lekker stom, ik heb daar dan even lekker scheit aan. klein kind. |
geen geneuk in mijn topic.
stelletje zeikerds. |
Oh moet je zo neuken!?!
Damn had je dat niet ff eerder kunnen zeggen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10. |