![]() |
Kaften van een ringband..
Ik heb voor informatica een ringband, of eigenlijk nee zo heet dat niet. Een boekje waar i.p.v een rug een ringentje zit. Nu is het probleem dat ik dat boek gehuurt heb en dus moet kaften..
Weet iemand hoe je dit het beste kan doen? Want ik weet het niet :confused: |
hmm vervelend...zeker van die plastic ringetjes? die breken sowieso :P verder denk ik dat je die 'gewoon' moet kaften :confused:
|
als 't een goede harde kaft heeft, zou ik hem gewoon niet kaften.
anders... uhm... misschien kan je hem kaften tot aan de ringetjes. Het probleem is natuurlijk wel hoe je die daar dan vast krijgt, maar je hebt van dat plakband dat niet te veel schade achterlaat wanneer je die lostrekt. Dat is niet de doorzichtige plakband, maar de wat 'wittere'. Misschien kan je het dan daarmee proberen? |
gewoon kaften net als normaal.. gaat best :)
|
naja, ik ga het wel ff vragen aan mijn docent :)
Ik heb nu nog geen informatica dus tis nog niet zo erg :) Kvond het wel vaag eigenlijk... tnx nog :) |
Voor latijn had ik ook zo'n boek , maar dat heb ik gewoon gekaft zoals elk ander boek (voor zover ik weet dan..). Je kunt hem dan niet meer 'ronddraaien' maar dat kan je bij normale boeken ook niet :) Ik zou 't gewoon eens proberen.
|
Ik zou het boek ook gewoon kaften. Volgens mij is dat geen probleem.
|
Als je het toch gewoon kaft als een normaal boek, gaat dat toch? Dan gaat ie toch ook nog gewoon goed open enzo? wel stom hoor, dat je zulke boken hebt,
|
Kaften jullie nou allemaal alle gehuurde boeken?
|
Citaat:
|
Gewoon kaften zoals je het normaal doet. Ik had vroeger ook zoiets. Tis gewoon hetzelfde, just do it. Zo moeilijk is dat ook weer niet.
|
Ik zou gewoon plakband op de hoekunten plakken , dan is kaften denk ik niet zo nodig
|
Citaat:
|
Je kunt om zegmaar het kaftgedeelte wel kaft doen tot de ringetjes en dan het papier aan de binnenkant van de kaft vastzetten met dun schilderstape (dat is dat gele tape). Nadeel, je zult de tape weleens moeten vervangen, want het is niet super stevig.
|
Kaften doe ik niet meer haha.
|
Citaat:
overigens kaft ik idd al mijn gehuurde boeken, aangezien ik weinig zin heb in boetes. Gekochte boeken ook, want deze kan ik terugverkopen aan de schoolboekhandel wanneer ze onbeschadigd zijn. |
Citaat:
|
Ik heb net ff overlegd met mijn docent informatica en die zegt dat we het boek niet gaan gebruiken ofzo want heti s een flut boek..
*zo zet je de computer aan* *zo weer uit* en hij gaat ons allerlei boeiende dingen leren :) Bij ons is het verplicht om je boeken voor 15 september te kaften anders mag je geen les volgen ofzo.. Maar dat is onzin want met een ongekaft boek kom je net zo gemakkelijk de les in.. |
Citaat:
@thunder110. Ja, ik kaft ook (bijna) alles omdat de boeken dan een stuk netter blijven. Anders krijg 'k een boete, leveren ze minder op, staat minder mooi,etc.. Bovendien is 't gewoon zonde boeken onnodig kapot te maken naar mijn mening.. (nu doe jij dat misschien niet, maar bij mij gaan boeken zonder kaft iig wel gauw stuk) |
ik kaft niet,uit principe(haat voor gierige school )
|
Citaat:
hij wil wel bepaalde hoofdstukken gaan doen maar niet allen enzo.. Maarjah kzie het wel.. ik heb een schijt hekel aan informatica (na het knopje aan , knopje uit boek wat ik in de eerste had) dus ik hoop dat dit leuk wordt :) |
Had ik ook bij een werkboek voor Grieks,
maar daar kon je de voor- en achterkant eruit halen, die kaften, (met een randje voor het gaatjes gedeelte) en dan er weer aan doen.. Maar goed, je hoeft 'm toch niet te kaften. ;) :) |
Citaat:
|
Geen idee :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |