![]() |
Draaien....
draaien....
draaien als uw leeftijd zich vult met woorden die het betekenen zinnen die aangeven dat u bent als u waarin de grootheid weerkeert zelfs de kleinheid naar u schreeuwt als in gedachten voor jou de dromen in 'het' die u geven wat het hoopt plots als 't weg is dwaalt alleen die hij of zij die slaapt voor nu terug naar zij het nodig heeft 'ook al niet' als een piraat, de eeuwwn doorstaat Hein die het niet was, bang is, niet voor u maar de onverwachtheid die bladzijden geeft, maar ze niet vult draagt als compas beangstigd of niet het leeft draagt voor u zij die draait. verstrengeld, even lang als de uren dat ik denk. begraaft de woede van de dagen bellemmerd het vergaan der schepen de piraten helpend. en voor altijd draaiend in uw boek. dat het tot "Betekenis" weergeeft. Jij! |
hm
ik denk nog even na over een reactie.. Genesis |
Oke ik ben er uit.. Toen ik hem voor het eerst las, klonk het metrum en de toon erg interessant en filosofisch, maar heb geconcludeerd dat ik de inhoud te mistig vind.. Een gemiste kans wat mij betreft, want de woordkeus en het metrum spreken me erg aan
Genesis |
kans?
|
een gemiste kans in de zin van 'please try again' je kan het wel denk ik..
|
:rolleyes:
ik ben 4, en jij? |
Klinkt errrm... 'goddelijk'? :confused:
...en dan niet in de zin van GE-WEL-DIG Toch, sommige stukken zijn best pakkend... |
t lijkt een beetje op een gebed(preekje). Verwoording goed, ik doe het je niet na zo. Vorm vind ik apart, leuk. Soms zou je de woorden misschien iets meer doorlopend kunnen maken, niet te abrupt eindigen.(je hebt ook stukken waarbij je dat niet doet en dat vind ik mooi).
|
Apart! Ik denk er nog even over na ;). Tot die tijd: eeuwwn --> eeuwen, en compas, moet dat niet met een k?
|
Klinkt inderdaad een beetje als een gebed. Gaat het ook over god en de dood of gaat het totaal ergens anders over?
Waarom schrijf je de hele tijd over U en eindig je met jij? Zit daar een betekenis achter? En zoja, welke, ik kan wel een vermoeden hebben, maar wat bedoel je er echt mee? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |