![]() |
Alle Orange klanten kunnen hier reageren over hun tevredenheid
Ik heb zelf vodaphone en dat werkt echt perfect. Ik heb nog NOOIT problemen gehad, en ik heb altijd bereik. Echt super (y)
mijn moeder heeft nu dus ook vodaphone maar die belt nog geen eens 20 euro per half jaar. Bij orange heb je dit probleem niet. Maar voordat zij nu over gaat stappen op orange wil ik wel effe weten of orange een beetje goed bereik heeft. Dus orange gebruikers......spreek u uit :p |
Jahoor best redelijk :P
|
Bij vodafone hoef je toch maar per jaar te opwarderen?
(enne als je het via je giroshit doet kun je ook €10 opwarderen) |
Orange is perfect, ik heb een abonnement van 20 euro per maand.
Het geld dat je overhoud wordt naar de volgende maand verschoven en bellen is best wel goedkoop vergeleken met kpn. |
Orange is super, ik krijg €20 meestal ook niet op in een half jaar, nu hoeft dat dus niet meer :)
Daarnaast vind ik de reclames mooi :P Verder het ik overal goed bereik, behalve op de veluwe en hier in huis... maar ja, dat ligt aan de veluwe en dit huis. Orange heeft vrijwel geen witte vlekken meer, behalve de bekende Veluwe. |
Ik heb T-mobile, mag ik hier dan nog wel reageren? :p
|
Citaat:
Ik woon aan de rand van rotterdam en als ik in mijn tuin sta heb je gewoon 0,0 ontvangst. Hij vind het netwerk geen eens. Maar ja....das via zijn partners geregeld ofzo, dus nou hoeft ie het niet te betalen. Alleen ik snap niet waarom ze zijn afgestapt van vodaphone want daar heb je echt nooit problemen mee! |
ik ben zeker tevreden over orange (y)
|
Orange= (y)
Perfect bereik(behalve op sommige plekken in de Veluwe, maar daar heeft niet alleen Orange last van) Klantenservice is echt goed(meerdere malen gekozen tot beste klantenservice door de Consumentenbond) Bellen is niet zo duur als bij Vodafone en KPN. Maar asl je moeder maar ongeveer voor €20 per 6maanden belt, dan neem ik aan dat ze gewoon een prepaid klant is ?? :confused: Alleen bij Orange is je beltegoed ook sinds kort ''onbeperkt houdbaar'' Als je abo neemt bij Orange gaat t bedrag wat je overhoudt ONBEPERKT mee naar de volgende maand(alleen bij Orange) Dus ja (y) |
Citaat:
|
Orange is gewoon goed.
|
Citaat:
|
Orange is best okee.
Want de klantenservice belde ons ook nog 2 keer terug of het probleem verholpen was! Go Orange. |
Citaat:
2x zelfs ;) |
I love Orange! Eigenlijk overal bereik.. behalve op plaatsen als discotheken en kelders, maar daar heeft elke provider last van..is niet zo vreemd.
Ik zou zeggen, go for it.. |
Ik heb al jaren Dutchtone en daar ben ik altijd tevreden over geweest. Nu het Orange is merk ik eigenlijk geen verschil behalve de providername op het scherm.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Bij Vodafone is je beltegoed 'n jaar geldig. Tenminste mijn pa heeft vodafone en die heeft nu nog 13 euro ofzow en dat is in oktober niet meer geldig en dan had hij het een jaar.
magoed. heb verder geen ervaring met orange. |
orange is de beste provider
tot die conclusie ben ik gekomen met een paar vrienden toen we het hadden over telefoons dus ja |
Yup Orange is erg goed :)
|
beetje matig
als ik gebeld word krijg ik alleen een smsje van orange waarin staat dat er niemand je voicemail heeft ingesproken :S |
Nou , vet hoor die klantenservice, ze lachten me uit toen ik belde :/
|
Ik heb KPN, en gezien de eerdere reply's mag ik dan ook reageren :D
Mwah... heb overal wel goed bereik, maar toch... KPN is duur. En ik heb een Nokia 3310, kan misschien maar 5 SMS'jes in mijn inbox bewaren anders krijg ik er geen meer binnen omdat dan mijn inbox te vol is door dat stomme KPN :mad: (n) |
Citaat:
|
Orange is super!
|
WOW ! das best wel overtuigend zeg :eek:
nou, ok.....dat word dus duidelijk orange :D |
Citaat:
|
Citaat:
''De volgende nummers hebben u gebeld: blablab heeft 1x gebeld, maar geen bericht achtergelaten'' ''De volgende nummers hebben u gebeld: blablablabla heeft 2x gebeld en een bericht achtergelaten. Bel blablab om uw berichten te beluisteren'' Overigens kun je deze optie gewoon uitzetten, simpel :) Dit heb je overigens ook bij Vodafone(en de rest weet ik niet) |
Citaat:
|
Citaat:
nee, maar dat maak je zo vaak mee, postbus51 klantenservice lachte mij zelfs uit :p :o |
Citaat:
kheb er nog nooit problemen mee gehad :) |
orange is echt goed hoor! kan t aanraden al jaren trouwe abonnee...
|
ik ben me toch tevreden
|
Citaat:
|
Ik ben tevreden, daarbij kun je je beltegoed sparen als je een abonement hebt.. dat is echt chill... (y)
|
ik woon aan de grens en het bereik van ORANGE is daar nu niet echt goed, maar kan ermee door.
En als je nu je beltegoed wil opvragen krijgt je eerst een minuutlang het gezeur van: U beltegoed is onbeperkt 'houdbaar'bla blabla na 1 keertje weet ik het wel! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar voor de rest is Orange wel goed hoor! (y) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het echte prob is dat ik NIET gebeld kan worden krijg altijd de vraag waarom ik mn foon heb uitstaan vreemd, dat ding staat al een paar jaar zo goed als nonstop aan :S dus iemand draait mn nummer en dan krijgt die voicemail en ik een smsje met slap gelul waar ik nix aan heb (moet ik nou met die info?! in welke situatie dan ook, tis altijd nutteloos :S) |
Citaat:
|
Citaat:
HEy wat doe jij daar !!!! jij ben nog geen 18 hoor!!! dan mag je nie bellen met een abbo !!!! :p |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is je eigen schuld, want dan heb jij waarschijnlijk in je telefoon aut. doorschakelen aan (in bepaalde gevallen, dus check je instellingen inej telefoon maar bij Doorverbinden) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40. |