![]() |
ENQUETE: is je FIETS ooit GESTOLEN?
graag zo eerlijk antwoord geven als mogelijk.
1) nee 2 a) ja toen hij niet op slot stond 2 b) ja, toen hij wel op slot stond 3 a)ja, 1x 3 b)ja, meerdere keren namelijk ( invullen) 4 a) na de diefstal naar de politie gegaan ( invullen met of zonder succes) 4 b) na de diefstal niet naar de politie gegaan ( invullen waarom niet) bedankt voor de medewerking |
1. Nee.
Ik zet hem altijd vast met zo'n leuk groot stalen kettingslot (y) |
2 b) ja, toen hij wel op slot stond
3 a)ja, 1x 4 a) na de diefstal naar de politie gegaan : zonder succes |
Ja, toen 'ie wel op slot stond. Grappige is dat we die fiets 2 uur daarvoor van een junk gekocht hebben :) Of we wel of niet naar de politie gegaan zijn kun je wel raden denk ik :)
|
Nee, nooit.
|
3 b)ja, meerdere keren namelijk 6 keer. Ze stonden allemaal op slot en sommigen zelfs met een extra kettingslot.
4 a) na de diefstal naar de politie gegaan zonder succes |
Citaat:
|
1) Nee, nooit.
|
1) nee
|
1) Nee nooit
|
1. Nog nooit! :)
|
Citaat:
|
Mijn fietsen zijn nog nooit gestolen, maar wel eens ooit helemaal in elkaar getrapt. (y)
|
Citaat:
|
2b
3a 4b, omdat dat toch een zooitje luie rukkers is die niet eens iets kunnen doen als iemand voor hun neus in elkaar geslagen wordt |
1 nee :)
|
NEE (nog niet)
|
Mijn fiets is gestolen en ik heb mijn moeders fiets láten stelen!
Mijn fiets is voor de flat van m'n pa gestolen toen hij wel op slot stonden, ben niet naar de politie gegaan, waarom weet ik niet. Ik heb mijn moeders fiets voor de Kijkshop láten stelen door deze niet op slot te zetten (fiets van €.1000,=). Konden dus ook niet naar de verzekering want we hadden maar 1 sleutel. Dus als je je fiets verzekerd laat een sleutel bij maken en gebruik de originelen niet. Lat je per ongeluk de sleutel in het slot zitten kun je zo naar de verzekeringsmaatschappij met beide sleutels! |
Citaat:
hier praat een ervaren oplichtster ;) |
Citaat:
|
-Jah hij is 2 keer gestolen.
-Beide keren stond hij niet op slot :o -Beide keren heb ik geen aangifte gedaan -De laatste keer heb ik uit frustratie zelf een fiets gejat(hij stond er toch maar een beetje..zonder baas enzo..) |
2b
3a 4b omdat ik die fiets nog niet zo lang had, en ik eigenlijk geen idee had hoe hij eruit zag, als ik hem zou moeten beschrijven. |
Citaat:
|
2 b, wel op slot
3 b, drie maal 4 a, alle keren naar de politie gegaan, zonder succes |
Citaat:
4a) 2x, 1x omdat dat moest van de verzekering en 1x omdat ik dan cheap een nieuwe fiets kon kopen en nee natuurlijk niet met sukses 4b) 4x dus, omdat ze m tog niet terugvinden en ik er ook geen andere reden voor had |
Nog nooit:)
|
Ja, toen hij niet op slot stond. :o
Meerdere keren, namelijk 2 keer (en hij stond beide keren niet op slot :D) Na diefstal naar de politie gegaan zonder succes. |
[QUOTE]Optima schreef op 21-08-2003 @ 09:44:
graag zo eerlijk antwoord geven als mogelijk. 2 a) ja toen hij niet op slot stond 3 a)ja, 1x 4 a) na de diefstal naar de politie gegaan zonder succes |
1) ja
2 b) ja, toen hij wel op slot stond 3 b)ja, meerdere keren namelijk 2x in 2 dagen! 4 a) na de diefstal naar de politie gegaan ja, zonder succes |
owja bij mij was het nog een heel verhaaaltje:
we zaten in het begijnhofpark ,(met en paar vrienden van me) en onze fiets stond iets verder (niet gesloten) plots renden een paar jongens ermee weg , en wij kondne niets meer doen , een paar van ons ginge ernaar opzoek , de andreen bleven , en een eind later komen ze terug met 3 fietsen (hetzelfde aantal als waarme ze wegreden) ze smeten de fietsen daar en renden weg , enjah in plaats van mijn fiets zat er een andere tussen , die ondertussen benoemd is tot mijn fiets :p |
Citaat:
Ik heb een andere oplossing: zorg dat je fiets er zo aftandsa mogelijk uitziet en altijd het kleine slot erop. Geen sukkel die 'm steelt want niemand wil zo'n ding kopen. :cool: maar nee, mijn fiets is nog nooit gestolen. |
Zijn 3 fietsen van me gestolen.
1) Had ik daarvoor in de stad gekocht van een zwerver voor 5,-. Had alleen geen slot, dus diezelfde nacht was ik em weer kwijt. 2) Een brakke fiets die al heel wat keren naar de fietsenmaker was geweest. Had er nu geen zin meer in, dus ik heb de fiets zonder slot buiten laten staan. Heeft 2 weken geduurd voordat ie weg was. 3) Een vrij nieuwe fiets die wel op slot stond, maar niet in het fietsenrek (want die was vol...). Nooit meer terug gezien. In geen enkel geval aangifte gedaan. Bij 1) is wel duidelijk waarom niet, bij 2) boeide het me niet dat de fiets weg was en bij 3) had ik er domweg niet aan gedacht (was iets van 10 jaar oud). |
1. nee
|
Ja toen hij niet op slot stond is hij van Stadhuisplein Eindhoven gejat. Ik ben toen naar het station gewandeld en daar zag ik een negertje met mijn fiets staan, toen heb ik hem met behulp van twee beveiligings-personen fijn terug gekregen..
|
2 a) ja toen hij niet op slot stond
3 a)ja, 1x 4 b) na de diefstal niet naar de politie gegaan ( invullen waarom niet) het was nbtje de bedoeling dat ie gestolen moest worden, ik had een andere betere en ik had gn zin om die oude naar het containerparc te brengen dus heb ik hem zonder slot buiten laten staan en na een dag was ie weg. |
3 a)ja, 1x 4 a) na de diefstal naar de politie gegaan zonder succes. :( *baalt nog steeds* maar goed. nu heb ik een teigetjefiets. |
1) ja
2 b) ja, toen hij wel op slot stond 3 a)ja, 1x 4 b) na de diefstal niet naar de politie gegaan ( fuck de agenten) |
2 b) ja, toen hij wel op slot stond (allebij) 3 b)ja, meerdere keren namelijk 2 keer 4 b) na de diefstal niet naar de politie gegaan; geen zin in, het waren toch oude fietsen |
Whaha! Is je fiets wel eens gestolen? Hmm... keer of 8! :eek:
ehm... hij is 1 keer gestolen toen-ie niet op slot stond, al die andere keren stond-ie wel op slot (twee sloten dus!). Laatst is wel m'n voorwiel gestolen... :rolleyes: Ik ben elke keer naar de politie geweest. Je vraagt of dat met of zonder succes was. Nou, het heeft geen succes gehad in de zin van dat ik m'n fiets terugkreeg, maar ik moest wel aangifte doen om geld van de verzekering te krijgen. Zodoende. |
1) Ja
2 b) ja, toen hij wel op slot stond 3 b)ja, meerdere keren namelijk 2x 4 a) na de diefstal naar de politie gegaan zonder suc-6 |
Nee.
*klop klop* |
2b , hij stond wel op slot
3b , 3x 4b ,heeft toch vrijwel nooit zin. |
nooit
|
3 b)ja, meerdere keren namelijk 2x 4 b) na de diefstal niet naar de politie gegaan omdat dat geen zin heeft en je fiets zie je toch niet meer, |
3 a)ja, 3x!!!! 4 a) na de diefstal naar de politie gegaan : zonder succes |
Citaat:
|
1) nee
en dat wil ik graag zo houden :) |
1. nee
|
Citaat:
|
nee, en het grappige is dat ze wel hebben gejat:
- mijn achterwiel - mijn zadel :D |