![]() |
Pirates of the carribean
ga er vanavond waarschijnlijk naartoe... iemand al gezien??
en wat vond je ervan?? |
Als je nou ff dat andere PotC topic doorleest (en niet let op alle "oh Orlando is zooooo lekker"-opmerkingen) komt je vast wel genoeg te weten. Ja hij is leuk.
|
Citaat:
|
Tering hoeveel topics komen er over die film?
Ja ik vond 'm gaaf :) (y). |
het PotC topic part 2 is ook al geboren :)
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=573871 maar om toch even antwoord te geven op je vraag: Hij is echt uberhip! :) |
Johnny is van mij! *sleept mee*
(film gisteraaf gezien, was geweldig, zaal bijna leeg (iets van 14 man ofzo) En wij maar kwijlen, oei :o Johnny!) @ Semyaz (als je dit leest) jij gaat écht binnenkort opgemaakt worden jochie :P |
Citaat:
oeps...t kwijlen begint weer maar als je gister PotC heb gezien..moest je dan geen Edward Scissorhands kijken? :eek: |
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!
*kucht* Ahem. Dat dus. Johnny en Orlando zijn allebei van mij, maar ik ben bereid om te delen ;) |
Citaat:
En hij is wel alleen van mij! Als ik je lief vind mag je um af en toe lenen van me :P |
ben er gisteravond naartoe geweest.
hele goeie film! echt ontzettend mooi. (mede door johnny en orlando) |
nou ja... om maar even in vrouwentaal te spreken...
ooooee aaaaaaaaaaaaaaaaah... *kwijl* Keira Knightley is van mij....... maar ik wil dr wel delen:D:D:D *blaat* :rolleyes: neuj maar goed... Keira Knightley heb ik toch nog wel liever dan die mannetjes... vind haar toch zeker het vermelden waard dacht ik zo:) |
Citaat:
Uhm, goede film, lekkere mannen, veel humor. (y) :p |
ben dr gisteraaf geweest.
op zich geen slechte film, alleen als je dr teveel van verwacht kan ie misschien wel beetje tegenvallen :) |
Ben er vanmiddag heen geweest, erg leuke film! Heb me rot gelachen om johnny en gekwijlt van orlando, goeie komedie :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05. |