![]() |
ervaringen: relatie na een lange periode gedaan...
ik heb mij al dikwijls de vraag gesteld hoe t kan dat een relatie na 2,5,20,... jaar nog ten einde kan lopen.. ik weet dat t realiteit is en k kan het best zelf meemaken maar ik begrijp t soms niet zo goed..
iemand ervaring mee..? komen dan problemen opsteken die er nooit zijn geweest.. of..? Wat was de reden..? |
misschien vind je elkaar na verloop van tijd niet leuk genoeg meer.. ga je elkaar vervelen door de sleur enz..
|
De irritanteŽkleinereŽeigenschappen komen pas echt naar boven na een langere tijd.. Lijkt mij..
|
Citaat:
|
Mijn ouders zijn na een huwelijk van 27 jaar uit elkaar gegaan, omdat het gewoon niet meer goed ging. Er kunnen altijd dingen veranderen.
|
inderdaad, mensen veranderen nou eenmaal naarmate ze ouder worden. En de verwachtingen van elkaar kunnen verschillen, dat is bij mijn ouders het geval.
|
(y) sluit ik me bij aan.
|
hij was na 22 maanden ineens uitgekeken op mij toen hij verliefd werd op een ander meisje. iets wat vaak schijnt te gebeuren ofzo.
later ist weer aangegaan met diezelfde jongen, et lukte me toen nie meer om em te vertrouwen... alle verwijten hebbik em op een goeie avond ineens naar de kop gegooid... en toen wast weer uit :) |
dat het, wanneer het op serieuzere (geld/eigen huis/gevoelens-gesprekken) aankomt het toch niet zó goed klikt...
Dat zijn dingen die je na een jaartje meestal nog niet helemaal door hebt, (oke de gevoelens gesprekken wel... maar de bedoeling is duidelijk) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36. |