![]() |
Impressed, eerste album van Jim
De Revu zegt er dit over:
Guuz Hoogaerts, Nieuwe Revu Een jong geitje dat zijn moeder kwijt is en behoorlijk van streek is. Frank de Boer die hardop naar woorden zoekt. Ronald de Boer die hardop zijn ongenoegen kenbaar maakt. Een vastzittende tandarts-zoemer. Een voorbijrazende Formule 1-bolide, in de verte. Thomas Acda die blijft hangen halverwege het woord 'mezelluf'. Dat geluid dus. 54 minuten en 29 seconden lang. Impressed? I'm depressed! En zo zal het merendeel van dit forum er ook over denken (ook al hebben ze de cd van Jim nog niet geluisterd) maar voor degenen die hem wel hebben geluisterd: wat vinden jullie ervan? en voor degenen die ook "Jamai" hebben geluisterd: beter of slechter dan Impressed? |
Leuke omschrijving.
Trouwens, hoe kan iets voorbij razen als het in de verte is? |
mja, die ligt over een week of wat bij ons in de aanbiedingenbak :D
|
het raast wel langs jou, maar ver weg...dat kan best...of de schrijver bedoelt: in de verte van het liedje
ach wat. hij heeft het gewoon verkeerd. net zoals heel het stukje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
www.pretmetstofzuigers.nl |
Citaat:
|
Citaat:
|
nigga please.. :rolleyes:
|
Citaat:
fuckin retard. |
Citaat:
awh:( dat is zielig |
en shut the fuck up
jim is lekker:mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
toen hebben we enquetes uitgedeeld en bijna iedereen had jamai als idool en dat zal nu jim wel zijn |
Citaat:
:( |
Uuuhm..impressed...ik vind Jim zelf echt helemaal nix maar er zitten toch wel een paar mooie nummers op zn album, tegen mn verw8ingen in of course...zo vind ik die vover van "my song" echt nie slecht. (niet deknen dta k t album gekocht heb hoor...we hebben wat nr sop de pc staan nl)
En in vergelijking met t album van Jamai, die van Jim vind k wel veel beter, die van Jamai zijn echt van die standaard songs |
Ik vond het wel treffend hoe ze die titel op het hoesje gezet hebben:
Im pressed Denk maar eens een ' tussen die I en die m... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmzz.. als ik die CD zou luisteren zou ik zeker impressed zijn,
maar dan wel IMPRESSED over hoe ontiechelijke trash het wel niet is.... :D |
Z'n begeleidingsband wou ook niets meer met'm te maken hebben..
|
Citaat:
mensen zoals hij zorgen er iig wel voor dat ik ernstig overweeg kannibaal te worden. |
Citaat:
die 2 jaar die ik over de brugklas heb gedaan was ik al die tijd hartstikke true. :( |
Ik vond de cd wel goed :rolleyes:
|
Als de Cd nou 'Jimpressed' zou heten, dan zou 'ie tenminste nog een puntje hebben gescoord op het onderdeel humor.
|
Citaat:
|
De nieuwe revu heerscht soms wel ja (y) ..behalve als ze bands die ik leuk vind afkraken, natuurlijk ;)
Het lijkt me echt een heel slechte cd. Die gast heeft echt een irritante zeikstem. Brr. |
I'm Pressed.
= Ik ben gedrukt. = Ik ben gepoept. Die Jim is toch c00ler dan ik dacht. |
Citaat:
cover van "your song" ja |
andere beschrijving:
Ga naar artis, loop naar de neushoornen, trap er 1 in zijn balle en je hoort het zelfde geluid wat jim produceerd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jongens?
het was een grapje :confused: jezus, mensen denken wat negatiever over me dan ik dacht:(:D |
Citaat:
Ik heb geen moment aan Muziekvlinder getwijfeld hoor :) |
Stem: (n)
Inhoud van de nummers: (n) Orginaliteit: (n) Synths: (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik eis een slotje.
Gisteren plantte ik het topic: "aan Jim-fans: vinden jullie nou echt dat hij mooi kan zingen of is het iets anders?" Het werd door de forummers met de grond gelijk gemaakt, er zouden geen Jim fans zijn hier. En hier gaan jullie *vloekt vies* wel op in? Ik eis een slotje :mad: ! |
OPPAKKEN EN IN EEN KAMP STOPPEN.
Of op de trein naar Polen zetten, ook goed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zag het gelijk al aan je username :) |
Citaat:
Waarom post jij alleen maar negatieve crap?! Ik heb volgens mij nog nooit een reactie van jou gezien waarin je niet op andere mensen afgeeft (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58. |