![]() |
Seks?
Wie heeft dat eigenlijk uitgevonden, die rage? Welke persoon of bedrijf zei van, nou jongens nu heb ik toch iets nieuws, het neuken zoals ze dat zeggen in de volksmond, dat wordt echt een hit! Ik bedoel, wie kwam er op het idee om seks te hebben met mensen? Ff geen flauwe geintjes zoals mcdonalds of justin timberlkae, ik wil serieuze reacties.
Ik denk zelf aan Cleopatra, zij was de uitvinder van seks! |
Adam en Eva, anders was de mensheid niet bestaan
[ff serieus, het is niet uitgevonden, het is een natuurlijk iets, daarom doen dieren het ook] |
Dit is een zeer interessante vraag als zouden wij die betrekking laten hebben op het feit wie de plezierseks heeft uitgevonden. Moeilijk, zou best eens in het oude Egypte geweest kunnen zijn btw!
|
Ha-HA wat vreselijk grappig.
|
Citaat:
|
Ik denk zelf aan de apen. Het waren niet de mensen maar de apen die seks "ontworpen" hebben. haha :D :D
Maar natuurlijk niet. Seks is niet bedacht dat is een natuurlijk iets(wat men hierboven ookal zei) |
Maar waarom natuurlijk? As een mens uit de kut van de moeder komt denkt ie toch ook nie meteen, ik stop mijn pik daarin? Waarom pas na een jaar of 14 dat je die gevoeles krijgt? Okay, ik heb dus een antwoord gekregen op mijn vraag, zoals je ziet echter, ik heb weer een nieuwe vraag...
:( |
Citaat:
Tja ik denk dat dat met de jaren komt, dan zie je dingen en hoor je dingen. JE leert het niet echt aan het komt vanzelf. |
Citaat:
|
Maar ochlokraat, dan rekent de maan dus voor elke mens uit wanneer die veertien is en als het dan zover is dan verschuift de maan een stukje, zodat het de perfecte sekspositie is? Dat wist ik niet:), de maan is best wel vreemd als je het zo bekijkt.
|
Ze noemen dat ook wel eens instinct...
Daarbij is de mens één van de weinige (of enige?) wezens dat plezier beleeft aan seks. |
Citaat:
|
H Z, er zijn ook van die neukapen hoor, bonobos vinden seks ook tof!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ja ik weet niet of ze die geovleens nu al heeft. Ze doet altijd wel mee in bed maar vaak zegt ze "nee barry, nu ff niet, ik heb hoofdpijn". Weet niet of ze dat dan meent of dat ze gewoon het seksspel nog niet cool vindt of zo.
|
Jij bent geen 25.
Punt |
Citaat:
ontopic: T is een instinct, geen uitvinding. |
De natuur heeft je zo ontworpen om het voortbestaan van je soort te verzekeren. Dat is alles. 't heet niet voor niets 'geslachtsdrift'.
|
wtf :confused:
|
Citaat:
de topicstarter heeft op L&R en op Psyg ook een (samen dus 2) topic(s), als je dat leest (als je je verveelt ofzo) dan snap je t wel :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of weet je al waar de kindjes vandaan komen? |
Citaat:
|
mjah..
|
adam en eva de gaexte.
|
Citaat:
|
Seks.
-Vroeger gingen mensen zich voortplanten -ze merkten dat seks behalve nodig was voor voortplanten, ook nog eens lekker was. -men ging neuken. Uiteraard was plezierseks niet uitgevonden door mcdonalds of justin timberlake, maar door de oostchinese dwergsprinkhaan. |
Citaat:
|
ik geloof dat God ons dat heeft gegeven en natuurlijk moedernatuur!, zie het als een cadeau! :)
|
Citaat:
Ooooh... die ;) |
Citaat:
Alleen jammer dat de topicstarter dit soort domme vragen stelt waarop het antwoord bekend is. Maar ach, was aan de andere kant ook niet anders te verwachten van deze persoon... |
Citaat:
- - - - - kansloze eikel.. |
instinkt, instinkt, de kleine diertjes die op de oceaanbodem leefden voordat er ook maar een plantje op de aarde leefde planten zich al voor...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de c van Offtopic: om in de stijl van het subforum te blijven.... clitoris. niet met de K van Kloten. |
Inderdaad instinct, je voelt je automatisch aangetrokken tot het andere persoon ( met uitzondering tot homoseksuelen) en tja sex hoeft niet geleerd te zijn, ik heb er geen verklaring voor maar het is er altijd geweest, is het zelfde als wie heeft het lopen of het praten bedacht.
|
Citaat:
|
Wij mensen zijn zo intelligent dat wij het volgende snappen;
Geslachtsdrift (nodig om voort te planten) de Daad He, dat was lekker, Nog een keer (ook al is dat niet nodig qua nakomelingen) Hoe slimmer een dier/mens is, hoe "vreemdere" sex hij heeft, (intelligentere mensen zijn vaker homo/bisexueel, gebruiken speeltjes, rare standjes) Koen heeft gesproken, UCH |
Citaat:
Waren toen ook al dieren die zich seksueel voorplanten hoor :) |
Citaat:
|
Seks willen hebben is een natuurlijk iets, je krijgt vanaf je puberteit de drang om je voort te willen planten.
Maar plezier seks... Ik denk dat seks altijd al als iets plezierigs werd beschouwd, alleen kwamen er daarna kinderen. Op een gegeven moment - men zegt al vanaf het begin van de mensheid - kwam er prostitutie; mannen wilden seks dus tja, vrouwen moesten zich daar beschikbaar voor stellen. Maar om nu telkens zwanger te worden.. hmm... dus moest dat sperma maar opgevangen worden; varkensblaas! Ik heb een keer een stuk gelezen over een legeraanvoerder, zijn soldaten kregen allemaal ziektes doordat ze seks met prostitués hadden. Dat wilde de legeraanvoerder natuurlijk niet, want hij wilde een sterk en gezond leger. Dus kwam hij met een varkensblaas om de ziektes te voorkomen. Mannen deden die als een condoom om hun penis en konden zo veilig seks hebben. Zo is de condoom volgens mij begonnen. In gezinnen was een condoom nog heel erg lang taboe; kinderen waren een geschenk van god, hoe meer kinderen en trotser god op je zou zijn. Toen bestond er onder het gewone volk dus iig nog niet echt plezierseks-zonder-kinderen. |
Citaat:
|
Voortplanting is the keyword.
|
Citaat:
En het zielige is dat er nog mensen in geloven ook. |
dat is waarschijnlijk de lust van het voortplanten geweest. Net zo als bij dieren. Uiteindelijk is daar de naam seks en neuken enzo aan gegeven.
Iets anders kan ik niet bedenken :) xxx suusjuhhh |
Citaat:
Je hebt gelijk, natuurlijk :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |