![]() |
Nieuwe Strike Anywhere - Exit English
http://www.exitenglish.com/flash/index_flash.html
Valt daar te luisteren. Voor wie Strike Anywhere niet kent: Een ontzettend vette punk band uit amerika :) Op http://www.strikeanywhere.org zijn al hun albums te downloaden. Het nieuwe album komt uit op 30 september. |
Op mirc is ie te downen.
|
Citaat:
K zou em nu ook al wel willen hebben, maar k weet niet hoe mirc downloaden gaat :P |
Citaat:
pm haar maar effe. |
komen geloof ik ook naar de goudvishal binnekort... of dat stond in de planning en gaat niet door.. dunno.
vette band. |
klinkt niet geweldig bijzonder, wel leuk...
|
Citaat:
|
Strike Anywhere is gaaf, morgenavond als ik weer vertrouwd achter mn eigen computertje zit zal ik hem downen.
|
Citaat:
|
zitten op reflections toch? of toch niet...
luister het nou voor het eerst, erg cool. punk zou ik het niet noemen... beetje een punk/emo/hardcore crossover.. a la boy sets fire enzo |
Best vette cd ja, beetje rise against achtig :confused:
|
Zitten niet op Reflections. Ken alleen die eerste plaat en die leek op Good Riddance. Niets bijzonders verder vond ik toen.
|
Citaat:
|
Citaat:
ooooooooooooh :eek: rise against is beter, VEEL beter |
Ik vind muziek zoals rise against en strike anywhere muziek die je hoort in straattentjes op de noordkaap in zuid-afrika.
|
supervet dit is supervet
|
Citaat:
|
Juist, dit ga ik ook maar eens luisteren.
|
Rise Against? Neh dat mochten ze willen..
|
Dennis:
Je hebt Strike Anywhere wel gezien, met As friends rust, face tomorrow en nog een band. IN goudvishal, 2001. Ik heb "change is a sound'. Zeker wel een vette cd. Nieuwe cd dus... Interesting, hebben ze enigzins progressie gemaakt, voor diegene die hem gehoord heeft? Rise Against vind ik ook beter, Strike Anywhere is iets ruwer dan Rise Against, niet dat het verkeerd is, maar Rise Against pakt het gewoon beter aan qua songs. . |
bedankt voor de tip - dit is echt vet :cool:
|
heb gelijk ff het vorige album gedownd om die nieuwe nummers mee te vergelijken
complete nieuwe album dus op www.exitenglish.com te beluisteren, klinkt behoorlijk wat poppier, maar niet minder vet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |