![]() |
favorieten geurtje???
wat is jou favoriete luchtje voor mannen en/of vrouwen??
de mijne denk ik: mannen: Armani Acqua di Gió vrouwen: Jean Paul Gaultier en Ralph Lauren Romance |
de voorspelling is uitgekomen: binnen één maand weer een groot luchtjestopic..
|
grr
:( |
emporio armani pour elle
en standaard jean paul gaultier |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb een nieuw luchtje van D&G Light Blue. Ik kan het echt iedereen aanraden, heel lekker. |
Citaat:
|
Op het moment gebruik ik Noa van Cacharel..Ben er niet zo stuk van..Moet maar weer eens naar Douglas..
|
voor heren: Acqua di Gio en Jean Paul Gaultier- Le male
voor mezelf: Estée Lauder- pleasure en Rl Polo sport body spray |
Mezelf (mannen):
- Nemo van Cacharel - Ácqua di Gio van Armani - Armani White Vrouwen - Mania van Armani |
Ralph Lauren romance
|
Lolita Lempicka (ik weet zo niet van wie die is) en voor mannen vind ik zoveel lekker, kan ik echt niet uit kiezen...:D
Maar iig geen RL romance, doet met teveel aan een bepaald iemand denken. |
axe deo. Tralala.
|
boss - black
|
Sander for men-Jil Sander eau de toilette
Chrisistian dior fahrenheit deo |
Citaat:
|
*reageert gewoon*
man Versace The Dreamer vrouw Vivienne Westwood Boudoir |
fleur de fleurs by nina ricci
& tommy girl |
Ik gebruik eigenlijk nooit luchtjes, maar áls ik dat (bij bijzondere gelegenheden ofzo ;) ) toch doe jat ik er meestal een van m'n moeder en dat zijn dan:
Angel ( geen idee van wie/waarvan ) Pleasures van Esteé Lauder. En van mezelf af en toe Ming Shui ( ofzo ) |
diesel green
hugo deep red |
hugo deep red
mexx naomagic en voor de jongens :confused: |
voor mezelf :D en andere meisjes/vrouwen ck one
is eigenlijk 1 van de weinige luchtjes waar ik echt weg van ben |
ik sluit me aan; Ralph Lauren Romance
|
Jil Sander
|
voor mezlef: manifesto hugo boss lëau d"issey, versace. voor de heren: roma
|
Voor mezelf:
Eau de eden - Chacharell Marroussia Hypnotic Poison - Dior En alle geurtjes van Vivienne Westwood. En voor mannen dat harley davidson geurtje. En nog een, maar weet niet meer hoe die heet. |
Sun- Jill Sanders
Lekker zomers |
Ik heb een hele tijd One van CK gebruikt (wie niet:)?) en dat vind ik nog steeds een heel lekker geurtje, maar op een gegeven moment wil je wel weer eens wat anders.
Clinique Happy is ook heel lekker. Op het moment gebruik ik Manifesto, van Isabella Rosselini en daar ben ik echt gek op. Ben ook de enige die ik ken die t gebruikt dus t is echt mijn geurtje:). voor de jongens: daar heb ik niet zo'n verstand van maar als ik Tommy ruik word ik wild:D!! |
Men:
- Davidoff Cool Water - Emporio Armani - Boss Bottled - Mexx Classic Women: - Emporio Armani - Tommy Girl |
Calvin Klein 'One' heb ik nu, ik vind die aangenaam ruiken :)
|
Vrouwtjes mensen:
Mystery Australia Ming shu en ik heb nog 2 spaanse luchtjes die wel lekker zomers zijn... Mannetjes mensen: dat van jaap.. hoe heet het oowk al weer? |
tommy girl en chippie(die groene)vind k heel lekker
|
*pakt flesje bij*
Ming Shu fleur rare. Jaja :) Hij ruikt in ieder geval heel lekker. |
vrouwen:
Sun--> Jil Sander |
mannen: Armani- Acqua di Gio, White
vrouwen: Boss- Women, Lancome- Oui!, Armani- Acqua di Gio |
Mannen; Davidof Vrouwen: Chanel
|
De geur van Axe deo (apollo) en een beetje haarlak, mmm:D
|
CK one, french connection...en nja ik heb nog veel meer geurtjes maar deze zijn de lekkerste
|
dire dagen oude zweetsokken lucht ;)
|
mannetjes: Axe Africa of Catsuit
vrouwtjes: musk by alyssa ashley |
laatst vanilla fields aangeschaft, wel een aanrader als je tenminste van vanille houdt ;)
voor mannen zou ik t niet weten |
tommy hilfinger is wel lekker, en mja normaal eigenlijk alleen axe.
|
voor vrouwen: "Boss Woman"
"Tommy Girl" "CKone" "White Musk" voor mannen: *het geurtje dat m'n vriend altijd draagt* (ik weet eigenlijk niet een hoe het heet :o... toch 's uitzoeken! :D) |
Mannen: Rochas/sanders/ D&G: My
vrouwen: Ck one |
voor mezelf:Allure van Chanel en Pleasures van Estée Lauder
voor de man: niet één speciale voorkeur op het moment.. |
Citaat:
|
Diesel Feminine....kut merk lekkel leuchtje:D
|
tommy girl
|
Voor mezelf:
- CK One, erg lekker - Tommy Girl, blijft altijd één van mijn favo's - Noa, ook gewoon lekker - Light Blue van D & G, lekker fris - Cool Water van Davidoff is ook lekker, hoewel deze op den duur wel gaat vervelen. Maar mijn favo geurtje blijft toch Allure van Chanel. Die is zoooo lekker :). |
Oow, zo veel!
Voor vrouwen: Mexx, Wild Wind, Daniel Hechter, Chippie Green, Armani, B.U., Miss Sporty en Ming Shu. Voor mannen: Mexx, Emporio Armani, Boss, Acqua Di Gio. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48. |