![]() |
ice -> puure thc
iemand ervaring hiermee ?
et kost rond de 15-25 euro te gram in de shops maar ja het is wel heavy spul, je hoeft maar een klein beetje in een joint te gooien en je bent zo gaar alsof je 20 kneks op hebt. Spul is zeer aan te raden |
Jahpz ik heb het een keer gerookt.
Is erg leuk :) |
:D Ja dat is wel aan te raden voor een keertje. Geloof niet dat ik ooit zo gaar ben geworden van 1 jointje. Tis alleen vrij duur.
|
Ik vind het niet echt fantastisch spul... ik val als een blok in slaap en c'est ca.
Met vriendelijke groeten, Henk Mul. |
genoeg ervaring mee :D:P
[nou ja genoeg....wel veel :P] |
bij welke shop (omgeving eindhoven als het kan) verkopen ze het
|
Citaat:
|
Helaas, ik kan jullie aan de Grass Company in Tilburg aanbevelen, zijnde een plek waar ze Ice-o-lator verkopen.
Met vriendelijke groeten, Henk Mul. |
Citaat:
daar hebben ze iig wel skuff |
en skuff is?
|
he is dat in den haag te koop?
|
Citaat:
hehe of ik was de laatste keer stoned toen ik daar ging kopen ja ok maar hehe ik heb het iig niet gezien :) |
Citaat:
|
ja ice ging ik op vakantie puur in een pijpje roken....2/3 diepe hijsen en je bent knetter...chille shit :D
|
Als ik met een pijpje, maakt niet uit met welke wiet, 3 diepe halen neem ben ik altijd wel stoned, en voor puure thc schraap ik gewoon een stuk of 10 gebruikte zakjes uit en gooi dat op een brokkie wiet in me pijp (zodat je het er niet doorheen zuigt) en dan ben je echt na een haal al vet stoned.
Ice is in alkmaar gewoon een of andere vaage wiet waar een soort haar achtige sprieten uit komen, hij smaakt wel erg lekker, maar hijs niet bijster sterk ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ah merci (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een keer 0,9 gekocht, dat koste bij Kronkel - nijmegen 13 euro.
2 jointjes van gedraaid, en baalde erg het viel heel erg tegen. Maar Charres dat is al beter! |
Citaat:
Bij de Meneer Jansen hebben ze skuff. Het is alleen denk ik niet hele sterke skuff (ik heb het gehaalt en vond het niet super sterk) anyway. Het is ook niet echt duur 12 euro voor 2 (of meer) gram (ik d8 zelfs 2,2) |
Citaat:
Lijkt allemaal op elkaar :confused: |
Citaat:
ze hadden het en het is vrij aangenaam om te roken :D :cool: |
Citaat:
|
heb er al van gehoord
en het blijkt idd wel wreed bangelijk te zijn |
iceolator, ik vind er geen ruk aan, je wordt er zo gaar van vind ik (athans ik word er gaar van :) ) doe mij maar goeie skuff liever.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |