![]() |
Humor
Goeie avond!
Ik zat me zomaar eens af te vragen, is de humor van een persoon soms ook typerend voor de kleding? Dat men d.m.v van kleding op een bepaalde manier, wil laten zien hoe hij of zij in elkaar steekt en zich voelt, daar weet iedereen wel wat van af. Maar kan je aan iemands kleding zien wat de humor van die persoon is, en zo ja hoe zouden de mensen dan gekleed zijn. Of als jullie het ook niet weten, wat is jullie humor en hoe gaan jullie gekleed, misschien is er een verband??? Alvast bedankt! |
ik houd voornamelijk van droge / sarcastische humor
en ik kleed me in alles ik ben saai :o |
Ik denk dat personen die wat meer aparte kleding dragen vaak meer humor hebben dan mensen die zich standaard kleden. Zowel je kleding als je gevoel voor humor zijn uitingen van je persoonlijkheid.
Maar ik probeer nooit conclusies over iemand te trekken op basis van zijn/haar kleding. Zelf heb ik een breed gevoel voor humor (ik vind alles leuk), en ik kleed me vooral in casual of sportieve kleding. (zie foto) |
Citaat:
|
Ja.
Maar dat moet je niet gaan omschrijven want dan is het niet meer grappig. |
Ja tuurlijk, als je slechte humor hebt, dan draag je sesamstraat dingen op de kleding ;)
|
ik hou wel van zelfspot of dat met mijn kleding te maken heeft weet ik alleen niet :p
denk wel dat ballen snel aan zelfspot zouden doen.. |
Ik heb handboeien aan mijn rokje
Heb ik nou humor? |
Ik hou ook wel van zelfspot/droog/sarcastisch dinges en ik kleed me in alles. Fijn he.
kon ik evengoed Olga quoten |
ik draag vanalles maar heb superdroge humor, iedereen vind mn humor maar vaag opzich. maar mn vriend heeft nog vagere humor denk ik en al zijn vrienden hebben zulke humor daar kan ik gewoon echt mee lachen terwij andere zoiets hebben van.. iew droge mensen ofzo.. dat zijn metal-mensen zeg maar die hebben vaak echt humor ik weet niet waar 't aan ligt heel raar
|
ik denk het niet, bij mij niet iig
|
|
Wanneer je iig geen humor hebt,
is wanneer je lompe tekst shirts uit Large besteld en ermee gaan rondflaneren. (contaminatie my ass) "Het is geel en je kunt er op staan" "Female Body Inspector" pff get a life En verder, kleding ach, hoe grappig kan kleding zijn? 't zijn eerder hoofden van bepaalde mensen die komisch zijn maar dieper ga ik er niet op in dat kan ik ufke niet aandoen. |
Nou ik denk wel dat kleding voor een deel weergeeft hoe iemand is.. :) maar om er nou de soort humor van iemand uit te halen..... nou nee (n)
|
Hahaha okee, volgens mij is er dus toch niet echt een verband,
maar iig bedankt :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Btw er zit wel 'n verband in want ik vond dat shirt van jou met "britney" erop echt meestelijk. |
Citaat:
|
Haha, ja dat hoor je niet vaak he ;)
Maar dan nog, je weet wel dat ik undercover ben, maar wie ik voor de rest ben weet je niet :P |
Bobbo the Clown is evil dude :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen zonder humor mogen dus ook geen kleren hebben?
|
dit heeft echt helemaal niks met elkaar te maken
|
ik heb geen gevoel voor humor en geen kledingsmaak dus ja....
ik hou daarentgen wel erg van pindakaas |
Citaat:
|
Ik hou voornamelijk van britse comedies. Monty Python, Blackadder, young ones, bottom, Red Dwarf, Fast Show, fry & laurie etc. Maar of dit in mijn kleding ook naar voren komt...nee ik denk t eerlijk gezegd niet. In mijn gedrag misschien wel, want om een of andere reden vind ik het nogal plezierig om mensen te beledigen via sarcastische opmerkingen. Maar aan m'n kleren kan je niet zien dat ik zo ben. Ik lijk eigenlijk heel lief :p
|
ik ben grappig.
daarom lacht iedereen altijd om mn kleding. |
ik heb zwarte humor en draag zwart
duuuuus. |
Ik hou van droge humor en heb dus altijd droge kleren aan...
Maar ff serieus: ik heb GEEN idee |
Citaat:
mja... bijna he... ik houd niet van humor en al helemaal niet van kleding |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36. |