![]() |
Films huren voor in het weekend! Tips?
Ik zoek 3 films voor in het weekend. Hebben jullie een aanrader? Of meerdere? Ik en mijn mede-kijkers houden niet van westerns, hele grove actiefilms, slappe comedies en tekenfilms...voor de rest is alles welkom! Alvast bedankt!
|
Cry baby.. tenminste die ga ik een dezer dagen huren.. ik kan me nog herinneren dat ik hem een paar jaar geleden helemaal geweldig vond.. Johnny Depp speelt er trouwens in.. mocht je dat interesseren.. :)
tis maar een ideetje.. |
Chicago
Knockaround Guys The Recruit The Ring..... mwoah.... |
boys don't cry (!!)
fucking amal |
Citaat:
|
28 days later [horror]
|
-Deuces Wild
-The Two Towers is ook geloof ik uit op Video/DVD |
Ik heb gisteren: Hot Chick gezien
Echt wel een grappige film :) Zkrz de moeite waard om te huren (y) |
Hot chick!! Die is grappig!! Echt waar, let vooral op details.
Enne leen niet de Recruit. Die is saai, stom, en je moet te veel nadenken. |
Citaat:
:rolleyes: |
Adaptation :D [komedie/drama]
|
Sidewalks of New York is een afrader... die film is ontiegelijk saai...
|
Citaat:
- boys don't cry - fucking amal en - the mexican (die wilde mn vriendin graag nog een keer zien) Ik ben benieuwd :) |
goede comedy:
The Sweetest Thing!! (y) echt waar, je komt niet meer bij :D met Cameron Diaz, Selma Blair en nog een vrouw waar ik de naam niet van weet... |
American Beauty, Fucking Amal & Amélie.
|
Citaat:
Uit dat rijtje heb ik alleen The Mexican gezien Hele vette feel-good movie :o |
requim for a dream (y)
|
- undercover brother
- from dusk till dawn |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn rijtje :p Vanilla Sky Brokedown Palace The Hole *is een beetje ranzig dus jah :p * Mallrats |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet niet welke acteurs of actrices jullie leuk vinden (en of je dat belangrijk vind, ik namelijk wel!)
Thrillers: "What lies beneath", veel schrikmomenten, ideaal om met meerdere mensen te kijken. "Rose Red", verschrikkelijk eng. "The Gift" (Katie Holms), leuke film. "Joy Ride", dat was ook wel wat. Comedy's: "The sweetest thing" (Selma Blair, Cameron Diaz & Christina Appelgate), misschien een beetje te flauw naar jou mening. "Charlie's angels" (Cameron Diaz, Lucy Liu, Drew Barrymore, John Gleese, Matt LeBlanc), ook een beetje te flauw denk ik. Andere films: "Memento", was best een leuke film, duurt wel lang. "La vita é Bella", of zoiets (zielige film). "Elizabeth", met Cate Blanchett, ook een zielige, maar mooie film. "From Hell", met Johnny Depp & Heather Graham, over Jack the Ripper. "Chocolat", met Johnny Depp, ook wel een leuke film. |
The Recruit
Gangs of New York Catch me if You Can 8 Mile |
Ik heb gisteren Panic Room gezien en ik vond hem (y)
|
platoon, the shawshank redemption, american history x, raging bull
|
Citaat:
- From Dusk Till Dawn (Quentin Tarantino/ Robert Rodriguez) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15. |