![]() |
Lijst-anti-tante-poesiefox.NL
Meldt u zich allen ASAP aan bij Lijst-anti-tante-poesiefox !@$# stuur een SMS met 'ja' naar 06-juh om je aan te melden. Wil je je later toch nog afmelden, geen nood, SMS dan bah naar 06-juh.
We (De baron en drommemlsch) hopen een grote club te worden, meld jezelf dus schnell aan !!#@!$! Wat houdt de club precies in: De club is vóór een totale afschaffing van het tante-poesifoxisme én alles daaromheen. We zullen korte metten maken met deze simpele zielen.. tenminste.. als jíj meewerkt !@$! met vriendelijke groet, de baron en drommelsch |
Ja und??? :confused:
|
als je dan graag vervelend wil doen ga naar de kantine, of nog beter onzin. Dit heeft niets met sex te maken!
|
:rolleyes:
|
Citaat:
Alsof vervelend doen op DK of Onzin wel toegelaten is (n) :p |
|
Citaat:
|
*eet wat uit zijn neus*
|
Citaat:
@Reverend: :eek: Fiesurt! :eek: |
Citaat:
|
Ik vind die slogan 'At your service' niet kunnen, de onoriginaliteit straalt ervanaf...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*snuift*
mja inderdaad, ik ruik een slotje :( |
Oh jongens, dat hadden jullie nou niet hoeven doen, een ATP lijst, helemaal speciaal voor mij!
Echt, ik zit hier met een brok in de keel van ontroering. Wat een eer, wat een aandacht. |
doe normaal
|
Citaat:
*stelt een Anti-anti-Tante-Poesiefox-club voor* |
Citaat:
|
G-niaal dromswasan
ik ben lid ?.. |
I'm in!!! :)
das dus voor de anti-anti tantepoesiefox actie!!!! w000000t tante for life !! :D |
Citaat:
|
+1 post (y)
|
(8)
Waar blijft dat slotje nou, waar blijft dat slotje nou, waar....... (8) |
Afteltopic...
|
10
|
9
|
8
|
7
|
Dit gaat echt zo lekker
6 |
5
Zeg Qimm, kan je morgan niet ff roepen ofzo :o |
4
Wil wel Alicia roepen, maar dat heeft geen zin |
3 :d
|
2
|
1
Zo nu een FB voor de 0 en het sluiten |
0.9
|
0,5
|
Drommelsch fuck up. Heb je aandacht nodig ofzo????
|
|
:rolleyes:
0,003 |
@ Noodels, Another Way & The Pirate: Hoomoooooo's (sorrie FB's) Jullie verpesten heel de boel.
|
Echt, geniaal. :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26. |