![]() |
Sony/Nike mp3/discman
Ik ben een beetje op zoek naar een leuk mp3/dicman gevalletje,
nou zag ik dus die van sony/nike, ziet er goed uit, qua inhoud lijkt hij me ook goed, heeft iemand er ervaring mee? Oftewel, do or don't buy? |
---> De Kantine
|
welke bedoel je?
ik ken alleen een philips nike. en moet t een discman met mp3 mogelijkheid zijn? of een mp3 speler met geheugen? |
Citaat:
Ik dacht eigenlijk eerder aan Hardware.. |
Nike moet schoenen maken, geen walkmans
|
Hmm kan ook wel dat het philips is ja, oeps..
Maarre discman met mp3 mogelijkheid. Die voor alleen mp3's hebben te weinig geheugen.. |
PS, had hem onder populaire wetenschappen gezet omdat dit apparaat nogal een gadget is op het moment
Sorry voor het foutplaatsten.. :o |
Die afweging kan je zelf ook perfect maken. Zoek je een discman of een mp3 speler? Ik het laatste geval adviseer ik je om een normale mp3 speler te kopen. Wil je beide dan is dit natuurlijk een goede optie. :)
|
Hmm.. 't gaat meer om is dit apparaat een beetje het geld waard (E 199,-) wat ze ervoor vragen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
deze? (vierde van boven)
http://www.hermeselectronics.nl/?SG=129 Volgens mij is qua geluidsapparatuur sony beter dan phillips |
Oh, hij werkt niet, eerst naar pagina 4 gaan
|
Ik heb een Sony discman, maar das al weer een heel oud type. Je kunt de muziek erbij ook niet hard zetten :( (n) is minder... maja van de andere kant weer een voordeel: niet storend voor anderen in je omgeving.
|
Hmm.. ik vond deze wel aardig omdat hij hoog anti-schok gehalte heeft, en daarnaast ook nog eens afstandsbediening..
Maar bedenk net dat ik hem waarschijnlijk toch maar weinig nodig ga hebben, mag binnenkort gewoon de auto pakken.. Dus denk dat ik het maar laat zitten |
Oké. :)
En nu? :confused: |
in het kader van de bezuinigingen.....
|
Zo heel rijk ben ik dus alleen niet..
Moet mijn eigen rijlessen ook al betalen, nou ben ik een natuurtalent ;) dus kost het me minder dan ingeschat. Maarja.. 250 is toch net iets boven mijn budget... En ik zou dat ding alleen op de fiets gebruiken, maar bedenk net dat ik dus eigenlijk nog maar bar weinig zal gaan fietsen... |
Ik heb een philips expanium ding.
Voor mp3 cd's. Werkt fijn vind ik, geluid gaat redelijk hard, kostte iets van 100 pleuro. |
en wat kost die 20 gb optie?
|
250 pleuro staat in de tekst :p
|
zo een ding met Harddisk is echt te groot en te zwaar (n)
|
Die mp3 speler van nike is goed :) Werkt fijn etc..
|
Nee ik heb niet zon ding wand op mijn werk hebben we alteid de radio aan met ouwe nummers van vroeger en dan is dat nogal overboordig! Dus ik kan je ook niet helpen, sorry.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nou ja, laat maar. zo boeiend is dit verhaal ook weer niet :) ow en ontopic. waarom een nike mp3discman kopen als een gewone sony/philips net zo goed is. mijn broertje heeft zo'n philips expanium en die bevalt hem prima. |
Citaat:
|
ik heb zelf een ooropjes geval van nike en philips combi, beviel erg goed maar nu,na zo een 3maanden is ie aan een kant al kapot! terwijl ik dr best voorzichtig mee heb gedaan ,wel intensief gebruikt ,maar dan mag die het wel langer doen als 3maanden voor 30E vind ik..., dus ik weet niet hoe het staat met de kwaliteit van andere nike/philips producten.Deze viel iniedergeval tegen...
|
Ik heb deze: (Xclef hd500 20gb)
Perfect geluid, past in mijn broekzak (kun je over mp3-discmans niet zeggen tenzij je extreem grote zakken hebt), ik kan hem als verwisselbare harddisk gebruiken. Mn complete back-up past erop, ideaal.. Belangrijkste nog is dat mn hele mp3-verzameling erop past, vooral de vele livesets, dan kun je met een 256mb mp3-speler wel vergeten. Verder blauw backlight, memorecorderfunctie, fm-radio en ondersteuning om van FM-radio op te nemen in Mp3-formaat (y) En nog het belangrijkst.. De helft goedkoper dan een i-pod (die vind ik niet eens geweldig mooi) http://elektron.its.tudelft.nl/~vdbe...rgelijking.jpg http://elektron.its.tudelft.nl/~vdbe...d3_tag_off.jpg |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49. |