![]() |
nog geen titel :)
Liefde
zeg dat je van me houdt en ik zal stralen als de zon. Zeg dat je me haat en ik huil Liefde Je kunt me kwetsen waneer je wilt Je woorden zullen me diep raken omdat ik van je hou Deze liefde waarin jij de koning bent van mijn gevoel Deze liefde waarin ik me totaal voor je openstel Deze liefde gaat me te ver jij kunt mij te gemakkelijk kwetsen Daarom mijn liefste bouw ik een muur. Een muur met zware stenen Je mag van me houden zoveel als je wilt Ik zal je vertellen zoveel als ik kan Zolang je maar niet door die muur heen wilt breken. |
apart idee, dat je een muur om jezelf heen bouwt omdat je bang bent dat je liefste of de liefde oid, zodat degene die eigenlijk bijna het belangrijkste voor je is je binnenste niet zal kunnen zien (zo is het toch bedoeld?).
apart bedacht, wel mooi. het is meer een verhaal dan een gedicht. maar ik vind 't wel goed bedacht. |
Ja, wel mooi... Wat je bedoelt komt me wel bekend voor... (als je dat tenminste bedoelde:p ) Ik vindt het gedicht wel een beetje onregelmatig lopen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28. |