Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   trilfunctie mobiel (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=57559)

Lievelotje 16-04-2002 17:19

trilfunctie mobiel

gebruikt een van jullie de trilfunctie van je mobiel wel eens om jezelf te stimuleren?
Lijkt me wel vet om eens te proberen wat het doet met mu mobiel in de voering van mu string en dan onverwacht gebeld worden op de meest onmogelijke plekken... :p

Tha Bomb 2002 16-04-2002 17:21

Citaat:

Lievelotje schreef:
gebruikt een van jullie de trilfunctie van je mobiel wel eens om jezelf te stimuleren?
Lijkt me wel vet om eens te proberen wat het doet met mu mobiel in de voering van mu string en dan onverwacht gebeld worden op de meest onmogelijke plekken... :p

Ik zou het nooit willen proberen denk ik !!! Neem dan ee dildo ofzo ??!!??!!??!!

Lievelotje 16-04-2002 17:23

ja ik ga lekker met een dildo in mu broek winkelen :rolleyes:

Tha Bomb 2002 16-04-2002 17:25

Citaat:

Lievelotje schreef:
Dat lijkt me niet zo prettig nee :P:rolleyes: !!!!! Dan is het wel te proberen zo'n trilfunctie... misschien werkt t wel :P!!

dikke kus, Tha bomb ViviŠ

saffie 16-04-2002 17:30

nou trilt m'n gsm behoorlijk.. maar ik word er nou niet bepaald door gestimuleerd. Sorry. Maar misschien moet je het eens proberen, dat het bij jou wel werkt!

Lievelotje 16-04-2002 17:34

al geinstalleerd, nu nog wachten op telefoon (heb mun muziekje maar uitgezet) :rolleyes:

Tha Bomb 2002 16-04-2002 17:35

Citaat:

Lievelotje schreef:
al geinstalleerd, nu nog wachten op telefoon (heb mun muziekje maar uitgezet) :rolleyes:
geef maar een trilletje ;) als je wat weet:p :eek: :eek: :eek:

Lievelotje 16-04-2002 17:49

hmmm ben net gebeld, was niet echt overtuigend, maar kriebelde wel lekker, misschien wel beter als ik niet veilig achter mun computer zit, maar ergens meer in het openbaar, wordt de kick wat groter... :D
misschien moet ik hem wel inbrengen of zo, condoompje er rond en hop... scheelt meteen die bobbel in mu broek (ik lijk wel een ventjuh zo) eens even proberen of dat lukt... :confused:

Kupu 16-04-2002 18:20

Wat is je nummer??? :p

/\N/\L Sushi 16-04-2002 18:25

Citaat:

Lievelotje schreef:

ik vind jou zielig

Tha Bomb 2002 16-04-2002 18:27

Citaat:

/\N/\L Sushi schreef:

ik vind jou zielig

Mee eens, dacht dat t een grap was maar dat je het echt ging doen ????

Avalanche 16-04-2002 19:26

http://www.smilies.nl/eek2.gif

best wel triest eigelijk... zoek iemand ofzow ja doe dat ja he

Alicia Silverstone 16-04-2002 19:29

Citaat:

Lievelotje schreef:

ROFL :D

dat vroeg m'n vriendjuh laatst aan me....of ik dat weleens had geprobeerd :eek:

k vroeg me af hoe hij op het idee kwam....dirty mind ofsow :D

HeerVanHasselt 16-04-2002 19:30

Citaat:

Lievelotje schreef:
Zoek anders een oplossing in 'orgasmeballen'

Danique 16-04-2002 19:43

ik heb geen trilfunctie...en als ik die wel had dan zou ik hem zeker gebruiken....

want zo'n ringtone is erg irritant als je in een volle trein staat

:rolleyes:

StefanLovertje 16-04-2002 20:04

oh ja, ik ging me liefje een keertje belle, gewoon voor de gein omdat hij met zijn mobiel aan het hanessen was, en hij stond naast me dus ik hem belle... begint dat ding te trille dus hij kijkt me zo met big smile :D aan..... geeft ie dat ding aan mij, zegt ie : hier.... kan je lekker mee spelen :D

ik mest vet lache....nou ja ik ben weer maf aan het lulle :o

Manuzhai 16-04-2002 20:09

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:
dirty mind ofsow :D
Joy forever... :D

-Enid- 16-04-2002 20:24

Citaat:

/\N/\L Sushi schreef:

ik vind jou zielig

hoezo is dat nou weer zielig? 't is toch niet zielig om dingen uit te proberen? misschien ontdekt ze wel iets leuks en heeft ze er veel plezier van. dat is gewoon handig, niet zielig.

ik heb geen mobiel :(

Alicia Silverstone 16-04-2002 20:32

Citaat:

Manuzhai schreef:

Joy forever... :D

:D :p

Dark Enchantress 16-04-2002 20:35

Citaat:

danique2 schreef:
ik heb geen trilfunctie...en als ik die wel had dan zou ik hem zeker gebruiken....

want zo'n ringtone is erg irritant als je in een volle trein staat

:rolleyes:

SuperS 16-04-2002 20:58

Citaat:

StefanLovertje schreef:
oh ja, ik ging me liefje een keertje belle, gewoon voor de gein omdat hij met zijn mobiel aan het hanessen was, en hij stond naast me dus ik hem belle... begint dat ding te trille dus hij kijkt me zo met big smile :D aan..... geeft ie dat ding aan mij, zegt ie : hier.... kan je lekker mee spelen :D

ik mest vet lache....nou ja ik ben weer maf aan het lulle :o

huuuuh......... wanneer was dat???:eek:

ohja trouwens je moe ook telefoon kope met tril.... dan heb je wat te doen als ik er niet ben he....;)

StefanLovertje 16-04-2002 21:34

Citaat:

SuperS schreef:

huuuuh......... wanneer was dat???:eek:

ohja trouwens je moe ook telefoon kope met tril.... dan heb je wat te doen als ik er niet ben he....;)

hahahaha :D ja was geloof ik laatste keer toen ik je zag, stonde we hierzo op me kamer :) dus rond valentijn zoiets

Lievelotje 16-04-2002 21:48

:eek: doe maar lekker flauw, een mens mag toch wel eens wat proberen zeker? wel even een raar gevoel, zo'n mobiel in ju kut, maar na een poosje raak je er aan gewend en net dan wordt je gebeld, is een beetje een rare sensatie, niet echt superstimulerend ofzo, maar wel onwijs spannend...
ik was alleen zo slecht te bereiken vanavond, dus ze bleven maar bellen en smsen.... :D

saffie 17-04-2002 10:57

Citaat:

Lievelotje schreef:
misschien moet ik hem wel inbrengen of zo, condoompje er rond en hop... scheelt meteen die bobbel in mu broek (ik lijk wel een ventjuh zo) eens even proberen of dat lukt... :confused:
SHIT! JE STEEKT JE GSM TOCH NIET IN JE KUT? ja sorry hoor.. ik zal eens even mijn koelkast swing200 erin douwen, jaw hoor :eek: Wie weet wat beschadig je allemaal in je lichaam!? Telefoons zijn gemaakt om mee te bellen (en spelletjes doen, smsen, wappen, etc etc) maar zeker niet om in je vagina te steken. Maar ja, ik zeg hier alleen mijn mening maar over, ik vind dat je echt zielig bent als je zo'n ding in je lichaam stopt, maar je doet maar hoor. Nou hopen dat hij er blijft zitten :D :rolleyes:

Freyja 17-04-2002 12:44

:rolleyes: :rolleyes:

Sheesh, jullie nemen dit serieus??

Triloxigen 17-04-2002 12:46

Citaat:

saffie schreef:

SHIT! JE STEEKT JE GSM TOCH NIET IN JE KUT? ja sorry hoor.. ik zal eens even mijn koelkast swing200 erin douwen, jaw hoor :eek: Wie weet wat beschadig je allemaal in je lichaam!? Telefoons zijn gemaakt om mee te bellen (en spelletjes doen, smsen, wappen, etc etc) maar zeker niet om in je vagina te steken. Maar ja, ik zeg hier alleen mijn mening maar over, ik vind dat je echt zielig bent als je zo'n ding in je lichaam stopt, maar je doet maar hoor. Nou hopen dat hij er blijft zitten :D :rolleyes:

zoiets doe je er ook niet IN..
Zoiets hou je langs je clitoris..

En zielig dat je 'm erin stopt, dildo's en vibrators worden daar ook voor gebruikt..

'I'he Prophet 17-04-2002 15:40

Citaat:

Morgan schreef:
:rolleyes: :rolleyes:

Sheesh, jullie nemen dit serieus??

Ik wel, als ik een meid was zou ik het allang gedaan hebben :D.

Lievelotje 17-04-2002 16:31

:D nou mensen je kunt de ophef staken, veel is er niet aan, geef mij maar ouderwets handwerk ;)

)Vampje( 17-04-2002 16:39

Citaat:

Tha Bomb 2002 schreef:

Neem dan een dildo ofzo ??!!??!!??!!

Een dildo trilt niet. :rolleyes: Je bedoelt zeker een vibrator?

chatfreak2002 17-04-2002 16:43

jep, klinkt heel serieus c.q. vaag, ehm dys, misschien tijd voor een slotje?

dystopia 17-04-2002 16:54

Citaat:

chatfreak2002 schreef:
jep, klinkt heel serieus c.q. vaag, ehm dys, misschien tijd voor een slotje?
At your service!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51.