![]() |
trilfunctie mobiel
gebruikt een van jullie de trilfunctie van je mobiel wel eens om jezelf te stimuleren?
Lijkt me wel vet om eens te proberen wat het doet met mu mobiel in de voering van mu string en dan onverwacht gebeld worden op de meest onmogelijke plekken... :p |
Citaat:
|
ja ik ga lekker met een dildo in mu broek winkelen :rolleyes:
|
Citaat:
dikke kus, Tha bomb ViviŠ |
nou trilt m'n gsm behoorlijk.. maar ik word er nou niet bepaald door gestimuleerd. Sorry. Maar misschien moet je het eens proberen, dat het bij jou wel werkt!
|
al geinstalleerd, nu nog wachten op telefoon (heb mun muziekje maar uitgezet) :rolleyes:
|
Citaat:
|
hmmm ben net gebeld, was niet echt overtuigend, maar kriebelde wel lekker, misschien wel beter als ik niet veilig achter mun computer zit, maar ergens meer in het openbaar, wordt de kick wat groter... :D
misschien moet ik hem wel inbrengen of zo, condoompje er rond en hop... scheelt meteen die bobbel in mu broek (ik lijk wel een ventjuh zo) eens even proberen of dat lukt... :confused: |
Wat is je nummer??? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
dat vroeg m'n vriendjuh laatst aan me....of ik dat weleens had geprobeerd :eek: k vroeg me af hoe hij op het idee kwam....dirty mind ofsow :D |
Citaat:
|
ik heb geen trilfunctie...en als ik die wel had dan zou ik hem zeker gebruiken....
want zo'n ringtone is erg irritant als je in een volle trein staat :rolleyes: |
oh ja, ik ging me liefje een keertje belle, gewoon voor de gein omdat hij met zijn mobiel aan het hanessen was, en hij stond naast me dus ik hem belle... begint dat ding te trille dus hij kijkt me zo met big smile :D aan..... geeft ie dat ding aan mij, zegt ie : hier.... kan je lekker mee spelen :D
ik mest vet lache....nou ja ik ben weer maf aan het lulle :o |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb geen mobiel :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ohja trouwens je moe ook telefoon kope met tril.... dan heb je wat te doen als ik er niet ben he....;) |
Citaat:
|
:eek: doe maar lekker flauw, een mens mag toch wel eens wat proberen zeker? wel even een raar gevoel, zo'n mobiel in ju kut, maar na een poosje raak je er aan gewend en net dan wordt je gebeld, is een beetje een rare sensatie, niet echt superstimulerend ofzo, maar wel onwijs spannend...
ik was alleen zo slecht te bereiken vanavond, dus ze bleven maar bellen en smsen.... :D |
Citaat:
|
:rolleyes: :rolleyes:
Sheesh, jullie nemen dit serieus?? |
Citaat:
Zoiets hou je langs je clitoris.. En zielig dat je 'm erin stopt, dildo's en vibrators worden daar ook voor gebruikt.. |
Citaat:
|
:D nou mensen je kunt de ophef staken, veel is er niet aan, geef mij maar ouderwets handwerk ;)
|
Citaat:
|
jep, klinkt heel serieus c.q. vaag, ehm dys, misschien tijd voor een slotje?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |