![]() |
Hasj chocomelk
Een vriend van mij deed een tijdje terug wellis hasj in zijn chocomelk( hele kleine stukjes erin chocomelk opwarmen en goed roeren ofzo) hij zei dat het wel relaxt was en dat je er lang stoned van bent maar het was ook 1 keer verkeerd gegaan en hij was toen heel misselijk geworden.
Magoed mijn vraag heeft iemand het wel eens met melk of chocomelk gedaan? is het veilig? werkt het goed? |
Zelfde effect als een cake, sneller te maken. Lijkt me duidelijk.
|
Citaat:
Ik denk dat je vriend gewoon chocomelk had die over de datum was. |
oke dan:)
en hoeveel moet erin netzo veel als in een jont of tog wel wat meer.....En hoe snel werkt het ongeveer en hoelang blijft het werken....? |
Volgens mij zitten chocola en hasj elkaar in de weg..
|
het kan ook met gewone melk, lijkt me opzich ook wel wat beter jah wor dje denkik minder snel misselijk van ofzo
|
dus je doet gewoon de wiet in je drankje en warmt het op?
Zijn er zo nog van die coctails? :) waar kan je het nog bv indoen (buiten space cake) |
wat zijn de hoeveelheden?
|
Citaat:
Maar op www.wietrecepten.tk staat een receptje voor (een soort van) hasj chocolademelk. |
dat is echt goed te doen, wel goed roeren he.
|
thee werkt ook heel lekker :) (y)
|
he thee???
je moet toch vet hebben om het thc in op te lossen? en in thee zit toch niet echt veel vet als ik het goed hebt... |
Citaat:
|
Die site doet het (nu) niet.
Maar wat bedoelen jullie met dat de hasj en chocomelk mekaar in de weg zitten? Dat je misselijk word of iets anders... Moet je btw eerst chocomel erin doen dan opwarmen of andersom of boeit dat niet :) |
Citaat:
Eerst de chocomelk warmen en dan de hash erin pleuren lijkt me wel de beste manier. |
Dus de hasj werkt dan minder goed...?
dan zou je dus meer hasj moeten gebruiken..... komt dan zeker doordat er zoveel suiker in hasj zit... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oeps, inderdaad ;)
|
Eeew, lijkt me niet zo lekker smaken eigenlijk.
Dus misschien dat je misselijk wordt van de vieze smaak. ;) |
Simpel, je maakt een beker melk warm, gooit er voor 2 joints aan hasj in. Dan wacht je ongeveer een uurtje, afhankelijk van hoe vol je maag is.
Het smaakt dan net als chocomelk, dus waarom geen gewone melk gebruiken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29. |