Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Vaagheid na lang niet blowen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=575644)

Kwaxor 21-08-2003 21:42

Vaagheid na lang niet blowen

Nahja ik had ongeveer 3-4 maanden niet meer geblowd of iets dergelijks tot op vandaag dus.... Na ongeveer 10 minuten kreeg ik echt de heeeele tijd black-outs en mn hoofd leek echt gewoon leeg te lopen ofzo... was echt vet wazig!

Anyway, normaal heb ik daar dus nooit last van, in t begin had ik vroeger nog wel eens hoofdpijn maar nog nooit een blackout(wel eens plotseling zwart voor mn ogen maar niet dat 'hoofd-leegloop-gevoel' erbij)

Maargoed, moet ik soms weer wennen na 3-4 maanden niks gehad te hebben of kan ik misschien maar bter stoppen? Want t voelde best verrot eigenlijk en ik mn vrienden begonnen gelijk enge verhalen te vertellen over in coma raken enzo *zucht*

ps. t was wel een hasj joint maar dat maakt niet echt veel uit toch :confused:

Yab-Yum 21-08-2003 21:48

jaja dat krijg je van dat afkicken he, voel je weer wat t ECHT met je lijfje doet. Arme jongen, ga maar gauw een eindje fietsen.

Wasp 21-08-2003 21:55

Citaat:

kaasstaafje schreef op 21-08-2003 @ 22:48:
jaja dat krijg je van dat afkicken he, voel je weer wat t ECHT met je lijfje doet. Arme jongen, ga maar gauw een eindje fietsen.
Wat je hier zegt slaat gewoon op stront. Ik hoop wel dat je dat zelf doorhebt, anders is er iets niet 100 % bij je.

Katje 21-08-2003 22:02

Citaat:

Kaasstaafje, dat jij anti-drugs bent, prima. Jammer alleen dat je er nooit goede argumenten voor weet te noemen. Als jij niks met drugs te maken wil hebben, waarom kom je dan op een Drugs en Alcohol-forum?

Mutant_oud 21-08-2003 22:09

Ik had geen problemen na 3 jaar weer te beginnen. Maar het kan heel goed zijn. Ik denk nu aan gewone sigaretten, als ik die een tijd niet rook en dan weer wel heb ik ook ff heel vaag en wazig gevoel.

Kwaxor 22-08-2003 00:14

Citaat:

Ach man zeik niet zo en get a life ofzo...

Citaat:

Mutant schreef op 21-08-2003 @ 23:09:
Ik had geen problemen na 3 jaar weer te beginnen. Maar het kan heel goed zijn. Ik denk nu aan gewone sigaretten, als ik die een tijd niet rook en dan weer wel heb ik ook ff heel vaag en wazig gevoel.
Mjah t kan ook zijn dat ik in die 4 maanden ZOWIEZO niets gerookt heb, zelfs geen peuken... was ook wel ff wennen, kwam gelijk zon mega snotrochel naarboven bij de eerste hijs(ok, leuke details :rolleyes: )
Anyway, t zal wel niks zijn, voel me weer kiplekker en hopen dat t niet weer gebeurd(ook al was het best wel apart voor de verandering :D)... thx voor de SERIEUZE reacties (y)

Demiurge 22-08-2003 10:55

Ik wil ff melden, dat je na 3-4 maanden blowen het lichamelijké al helemaal weg is, zelf een heroine verslaving is na 2 tot 4 dagen (verschrikkelijk) afkicken al over.
Als je een black-out hebt gehad denk ik dat je het niet bij het niet blowen moet zoeken maar ergens anders, want je kunt gewoon niet na 3-4 maanden niet geblowd te hebben nog lichamelijke afkick verschijnselen kijken, je lichaam past zich zo snel aan.

Yab-Yum 22-08-2003 11:18

Citaat:

Liefkleinmeisje schreef op 21-08-2003 @ 23:02:
Kaasstaafje, dat jij anti-drugs bent, prima. Jammer alleen dat je er nooit goede argumenten voor weet te noemen. Als jij niks met drugs te maken wil hebben, waarom kom je dan op een Drugs en Alcohol-forum?
trés simple, omdat een forum is om meninkjes te melden, en dat doe ik dus ook en om mensjes nog eens onder het neusje te wrijven hoe stom ze bezig zijn.

"Beltaine" 22-08-2003 11:36

Citaat:

kaasstaafje schreef op 22-08-2003 @ 12:18:
trés simple, omdat een forum is om meninkjes te melden, en dat doe ik dus ook en om mensjes nog eens onder het neusje te wrijven hoe stom ze bezig zijn.
voorheen yamyam meende ik ergens op te vangen?

ik snap echt niet waar je de energie vandaan haalt.

o, en nog iets, forum + mening heb je gelijk in. maar je moet je wel aan het onderwerp van het topic houden.

Fishy 22-08-2003 11:36

hjij vraagt hier naar een oorzaak geen mening dus rot maar op als jij alleen je mening geeft, die is hier nu niet nodig

zeehond23 22-08-2003 11:40

Citaat:

Jongen/meisje, onderbouw je meninkjes (voor zoveer ik er die in kan ontdekken) dan eens met argumenten. Want wat je nu doet slaat nergens op.

"Beltaine" 22-08-2003 11:42

-voeg kaasstaafje toe aan je negeerlijst-

zeehond23 22-08-2003 11:48

zat er ook al aan te denken ja, maar dacht, ik geef hem/haar nog een kans

Oma 22-08-2003 11:50

vettuh problemen om die kaasstaafje, lekker boeie, je leest gewoon neit wat ie schrijft...

zeehond23 22-08-2003 11:55

mja opzich wel omajunk, maar ik wil toch nu wel eens wat goede argumenten zien van kaasstokkie.

Shao 22-08-2003 13:33

Citaat:

Dat zullen we zelf wel bepalen hoor schat daar hebben we jouw domme meninkjes niet voor nodig

Mutant_oud 22-08-2003 13:43

OK, geen geruzie, van Kwaxor begrijp ik dat er geen prob meer is en om nog verder gebral te voorkomen gaat ie op slot.

Kaasstaafje, als niet-gebruiker ga je ook dood hoor, dus doe maar wat minder. En we zijn oud en wijs genoeg (over het algemeen dan) om zelf te bepalen waar we mee bezig zijn en dat hoef jij ons echt niet 'onder de neus te wrijven'.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32.