![]() |
is hard rock of death metal satanistish?
sorry voor de spelfout maar zijn zangers zoals marlyn manson of dimmu borgir satanistish?die zijn wel goed net als slipknot
|
dat over slipknot neem ik terug (n)
|
De muziek is niet per se satanistisch, dat hangt er vanaf wat de lyrics zijn, en de geloofsovertuiging van de zanger/band. Lijkt me.
*zeurt* hoort dit niet op muziek? |
als ik dat denk is het filosofie toch? :mad:
|
Citaat:
Klopt wel ( beide). De meerderheid van dat soort bands zijn iig NIET satanisch. Een Slipknot grunt en zingt bv voornamelijk over hoe erg ze de menselijkheid verachten. Dimmu Borgir kun je ook niet echt op waterproof satans-verering betrappen. |
Citaat:
Tuurlijk jongen, álles wat jij denkt is filosofie. Dus als jij straks denkt: laat ik eens een boterham met pindakaas eten, dan ga je dat hier ook posten? |
Je kan er natuurlijk over filosoferen of het eten van een boterham met pindakaas ernstige gevolgen kan hebben voor zijn verdere leven :).
|
Ik vind het zo kut als je zegt van welke muziek je houd het gelijk in het satanische hoekje word gedropt.... je hebt er natuurlijk satanische bands tussenzitten maar die kan je onderscheiden door het type muziek wat ze maken. Twee bands kunnen enorm op elkaar lijken maar de lyrics zeggen of het satanisch is of niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sommige bands kun je WEL in relatie brengen tot satanisme. Maar de hele (substroming) van metal in relatie brengen met satanisme is te gek voor woorden.
of slipknot en dummie burger zijn woorden al vuil gemaakt en marilyn manson is puur een entertainer, geen satanist. Uit de voorbeelden die je gekozen hebt, concludeer ik dat je niet al teveel in de "metalscene" zit. |
:o en toch je kan kiezen tussen een boterham met pindakaas en jam .dus toch filosofie :o
|
Citaat:
|
Deze vraag hoort hier niet thuis.
---> muziek |
Ja hardstikke. Je komt in de hel als je naar slipknot luistert.
|
Ja heel erg, ze hebben ook allemaal een doosje net als in Hellraiser, die gebruiken ze elke dag om hun duistere Satan te aanbidden, hun missie is ook om alles wat met Breezer te maken heeft te vernietigen omdat ze zooo evil zijn, ze haten je ook al kennen ze je niet, ze haten iedereen !
|
Citaat:
|
yeah, het maken van dit soort threads resulteert in het feit dat na je dood in de hel je darmen eruit worden getrokken met een hark, waarna je eeuwig onder de drup moet, zodat de druppels water in je hersenpan je zullen laten boeten voor deze nonsens
|
hehe je hebt echt een vette naam gast, maar dimmu borgir is volgens mij wel satanistisch want zo zijn die teksten wel gericht
maar satan enzo is gay |
Wat is satanisme, geloven in jezelf dacht ik. Niks mis mee toch!
|
Hmm, heb gisteren nog een lammetje geofferd toen ik naar mn metal platen zat te luisteren, ben ik nu een satanist :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:bj:
|
Ik ga een boterham met pindakaas eten.
|
Was satan niet de zanger van de Nirvana?
|
Citaat:
|
Citaat:
Samen met Nol Roos ( ex-Megadeth) |
Citaat:
|
Citaat:
varg vikernes was de zanger en satan was zn seksslaafje. :rolleyes: |
Hard rock is niet satanistisch nee (in bepaalde gevallen kan je wel gaan twijfelen idd)
Death metal volgens mij ook niet bepaald...meer opengereten mensen, en nog van die lugubere dingetjes enzo Dimmu af en toe wel...maar das wel black :p En black is vaak satanistisch :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
verder wijs ik nu op een groot hangslot *wijst* |
Bad Candy is trouwens wel satanisch
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
PS. Ratelband is een politicus :D |
De koning der death metal bands, DEATH, had teksten die niets met Satanisme of zelf maar met moord en duistere zaken te maken hadden.
Chuck mocht niet dood :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar gaat dit topic over?
Een jongetje wat leuk denkt te zijn met zijn naam (anders is ie een retard). Maakt spelfouten, maakt stompzinnige topics aan. het antwoord is: http://picserv.beyond-reality.nl/get...322&check=bc7a (met de groeten van onze forumbaas, zoals je al had gezien) |
Citaat:
:p |
|
Citaat:
er is er weer een op zn teentjes getrapt. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
echt wat een slijmbal |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |