![]() |
Voor de ventjes
Wat doen jullie liever ???
|
Mag 't ook allebei tegelijk? Als ik moet kiezen: Beffen.
|
Citaat:
|
beffen natuurlijk!!!!!
als je vingert kun je je niet zo goed concentreren en is het ook minder lekker :D :D |
|
Beide natuurlijk! Zo krijgt het meisje de meeste stimulatie
|
Beide natuurlijk, als een meisje dan nog niet explodeert dan weet ik ut ook niet meer:) :) :D
|
t is heerlijk ja tegelijkertijd
|
heb nu 4 maanden, en ze schijnt op vingeren al ZOVEEL te geilen... dat ik nog effe niet verder hoef te gaan ;)
|
Allebei tegelijk gaat moeilijk :) Maar afwisselen is wel het leukst/lekkerst voor haar, dus doe ik dat meestal. Maar vind het leukste om haar te vingeren ... dunno wrom :confused:
|
Tegelijk..
Maar krijgj n lamme arm van :) |
afwisseling..
|
combinatie van beiden...
|
Citaat:
|
ik ben een meisje en tis ut lekkerst alst allebei tegelijk gedaan wordt :P maar dat konden jullie vast al raden
|
Citaat:
|
beffen
|
Citaat:
|
Beffuh!!!
|
|
wat mij lekker lijkt (dus nog niet gedaan !!!)
een meid lekker beffen en dan vlak voor dat ze gaat komen zachtjes mijn vinger in dr anus , niet te ver maar gewoon een klein stukje .... p.s dat wat die anus betreft heb ik nog niet gedaan hoor :d |
Citaat:
maar dat is natuurlijjk mijn bescheiden mening. mijn vriend zegt trouwens beide. tot zo ver xs |
Beide.
|
IK IS INTERNATIONALIST
Hangt er vanaf, of ik moe of heel stoned oid ben want dan vinger ik liever (dan kan ook ik nl. lekker onderuit liggen :o) maar anders vind ik op een doos toeteren ook wel geinig :) |
Citaat:
(ik= dus weer inter :)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doe niets liever :p
|
Citaat:
Ik doe liever niets :D |
Citaat:
|
Citaat:
Nja. Genoeg meiden die dat wel erg fijn vinden. Vind het zelf ook niet vies. |
Beffen; ik vind het heerlijk om te doen en wat nog mooier en opwindender is, dat is haar reactie. Er is niets mooier dan haar zo kreunend op bed zien liggen
|
Citaat:
|
beffen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04. |