![]() |
Muziek op of af
Als je rustig achter de pc zit, heb je dan muziek aan of uit, en zo nee, wat dan?
|
op dit moment luister ik naar de stemmen in mijn hoofd...
waar luister jij naar |
Spinvis :)
|
ik zit alleen rustig achter de pc als er muziek aan is
|
*krabt zich eens even uitgebreid achter haar oren. kijkt naar het spul onder de nagels, ruikt er eens aan, neemt een klein likje om vervolgens de rest met een genoegzame grijns in de mond te deponeren*
|
wtf?
Urm ja ik heb liever wel muziek aan ja. Het aangename met het aangename verenigen. :) |
uhm op of af vind ik raar bij muziek, dat is toch aan of uit :D
maargoed meestal heb ik iets aanstaan. soms wil ik rust aan mn hoofd of kan het neit door slapende mensen dan is het stil bij mij. |
Citaat:
een plaatje zette je 'op' |
ligt draan.. heb niet altijd muziek aan, de ene keer 'vergeet' ik t gewoon, de andere keer zet ik t af omdat mn ouders willen slapen
|
Citaat:
smerige gewoonte maarehm ik heb altijd muziek aanstaan achter de pc |
Citaat:
|
altijd op de stereo achter mij. (y)
|
heel vaak op, soms af.
|
Kep altijd muziek aan bij et computeren.
|
Citaat:
|
ik luister naar roorback :o
|
Altijd aan.
|
Citaat:
|
Vaak uit :eek: achter pc.
|
Aan natuurlijk das een van de redenen dat ik computer...
|
De ene keer wel, de andere keer niet.
|
Citaat:
|
Ligt eraan wat de andere mensen in de kamer aan t doen zijn. En wat ik aan t doen ben. Als het niet veel denkvermogen kost zet ik meestal wel een muziekje op. En sinds ik LaunchCast heb ontdekt heb ik dat meestal op staan (al 2 dagen :D ).
|
Altijd aan, tenzij er een film op tv is....mn pc staat naast mn bank...lig dus vaak genoeg muziek te luisteren met pc en tv aan op de bank :D
|
aan wanneer het kan.
maar als er iemand tv aan het kijken is mag het niet aan, en als mn broeder zn gitaar aan het verkrachten is hoor ik het toch niet. & mn koptelefoon is ziek. |
bijna altijd muziek aan.
|
musicmatch radio. meestal college&indie. Soms Rock.
|
90 a 95% van de tijd staat hij aan als ik achter mijn computertje zit
|
Ik heb het grootste deel van m'n muziek op m'n pc staan. En die herrie staat eigenlijk altijd aan over een ralle pioneer versterker.
Dus, 'op' ja. |
voornamelijk 50's Rock-a-billy, of 50's Rock'n'roll. En anders wat 60's garage of powerpop.
Als ik alleen maar aan het chatten ben dan gaat het meer in de richting van wat trashyhardcorepunkrock'n'roll, (surf)punkpopgaragerock'n'roll of wat dikke oldschool hardcore als Minor Threat en Black Flag ofzo. |
ikwilstoeroverkomendoorzoveelmogelijkstijlenineenzintenoemen-core
mieter toch op. |
Citaat:
|
ik heb altijd muziek op staan tijdens het computeren en opt moment Wizo - unemployed :D
|
ik heb ook altijd muziek aan staanm, maar dan ook altijd,
|
ik draai meestal losse mp3'tjes, maar vergeet er ook wel eens een aan te zetten dan is het even stil..
Keb nu de deuntjes van een Jazzbandje wat onder mn raam staat te spelen... ! (haarlem jazz) |
als ik er geen zin in heb gaat het uit
en duyvel woon je aan de Grote Markt? |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11. |