![]() |
Massale boycot bedreigt nieuwe Serie B
Citaat:
Het is echt altijd wel weer wat daar in Italië! Was er 2 jaar terug ook al niet wat waardoor er een aantal clubs gingen "staken". Zouden ze in Nederland eens moeten doen voor al die clubs die diep in de shit zitten en gewoon maar spelers enzo kunnen kopen. |
Vooral dat Fiorentina-verhaal is vreemd natuurlijk. Had ze dan niet teruggezet.
Khoop dat mijn favoriet Napoli erin mag blijven, dat is ook nog altijd twijfelachtig. [edit] vergeten woord toegevoegd[/edit] |
Pff, Italie is altijd al achterkamergeritsel geweest, je kunt er zo een Soap over maken:p
Maar het is nu wel schandalig omdat op deze manier door te voeren (n) |
Citaat:
Maak er dan ook maar 1 over het Griekse voetbal, ik heb in een intervieuw gelezen/gehoord (geen idee meer) dat het daar ook een bende is :D |
Het is idd veel gedoe daar. Uitbreiden naar 24 teams lijkt me al niet eens nodig, maar commercieel kan het wel aantrekkelijk zijn. Maar Fiorentina meteen naar de Serie B, dan mag gewoon niet. Ik denk overigens wel, dat als Fiorentina 'gewoon' naar de C1 gaat, dat ze volgend jaar wel zullen promoveren naar de Serie B.
Overigens wordt de Spaanse competitie waarschijnlijk ook uitgesteld. Hetzelfde gezeik wat Italie vorig jaar had: de televisie rechten. Wat een gedoe geeft dat geld in het voetbal van tegenwoordig :( |
dan gooit een of andere maffiabaas in Catania (Sicilie dacht ik) toch ff wat geld op tafel. Is er nix aan de hand ;)
|
geld geld geld en nog eens geld. Dat is nog het enigste waar het om draait, hoe jammer dan ook.
Competitie gewoon laten starten. Forfaits aan de clubs die weiger te spelen, met de gewone boetes. 3 forfaits achter elkaar is licentie en stamnummer kwijt. Alle spelers van die club vogelvrij. Moet de competitie dan met 10 ploegen uitgespeeld worden? Jammer dan, dan zijn er samen met de Serie A en enkele nieuwe clubs genoeg ploegen, om 2 leuke reeksen te maken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14. |