![]() |
vaag gevoel
Ik heb soms een heel vaag gevoel. Dan heb ik het idee dat ik iets mis...een heel chaotisch maar ook leeg gevoel. Ik weet niet hoe het komt...en het is lastig te omschrijven. Maar dan heb ik het gevoel dat ik iets moet doen ofzo....heel verwarrend....hebben jullie daar ook wel eens last van?
|
ja ik denk da'k wel ongeveer weet wa je bedoelt, ik kan het ook niet beschrijven, maar idd chaotisch en leeg. aan de ene kant MOET ik dan iets doen, maar aan de andere kant heb ik ook helemaal geen fut om iets te doen.. vaag iig :confused:
|
*doet t oowk snappe* :(
tis zow vaag... kannut nie omschrijve.. |
dan moet en wil ik zowveel, maar heb dr toch weer geen zin in, totale drukte vanbinnen, zowveel dat t leeg is... hmz.. vaag.. :/
|
een leeg gevoel ken ik wel, heel raar is dat :S
|
Dat je bijv. iets leuks moet gaan doen? En wanneer je dan zoiets gaat doen, wat leuk is dan is dat het ook weer niet? Dat heb ik heel vaak, bovendien wil je dan bij mensen in de buurt zijn?
Als dit niet klopt, sowwy :o |
Citaat:
|
Citaat:
Jaaaaah ik ken het (volgens mij:) ) Is het dan ook zo, dat als je na gaat denken, over wat het zou kunnen zijn, dat je dan helemaal het gevoel hebt dat je hoofd vol zit met gedachten, maar dat je geen idee hebt welke?? Ik kan het niet echt uitleggen maar vorig jaar heb ik ook zoiets gehad, maar nu ben ik weer normaal ;) xxx, en sterkte er mee (maak je maar ni al te druk) Kronkel |
jah... kheb ut nu oowk
je kan nie egt zeggen hoe je je voelt en je weet dat er iets fout is... maar wat nie... vet vaag en nie leuk... :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik dit zo lees is het voor de meeste wel herkenbaar, ik zou graag reacties zien van mensen die wel weten wat het precies is :)
|
Without space
without time i am deaf i am blind without motion without sound like a flower underground isolation-demarkation solitary separation no more joy no more sadness no emotion only madness i can't see i don't feel i can't touch i don't heal corrosion from within no future no resistance in the cell no more kmfdm - apathy |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |