![]() |
raikkonen pole europa
ik weet niet of dit het goede forum is, maar ik weet niet waar het anders moet.
Ik ben op zoek naar een foto van Raikkonen die juicht of felicitaties krijgt van zn team nadat hij de pole position in de GP Europa heeft veroverd. Ik ben al op zoek geweest, maar om een of andere reden kan ik niks vinden. Zal wel aan mij liggen. Kan iemand me helpen. |
google?
|
Koop een F1 tijdschrift.
|
Citaat:
|
Kijk op wat formule 1 sites, als bijv:
www.rtlgrandprix.nl www.formule1.nl www.f1racing.nl En anders valt er via google genoeg te vinden |
dat is nou juist het probleem: op die sites kan ik niet zo'n foto vinden :confused:
nou ja, dat zal wel aan mij liggen, in elk geval bedankt voor de tips, ook al heb ik er niet zoveel aan. Meer tips blijven welkom, of post gewoon zo'n foto hier. |
Heb ook ff een beetje gezocht en zo'n foto is idd niet te vinden...
Misschien heeft Kimi toen niet echt staan juigen... Ze noemen hem niet voor niets 'The IceMan'. :D |
misschien op de site van het cirquit
|
Citaat:
|
Juichende finse mensen ook goed? ;)
http://f1.racing-live.com/photos/200...diapoa_294.jpg nee, maar een juichende raikonnen gaat bijna niet samen. Ik heb gekeken op Raceplanet, F1live en F1racing maar kon niks vinden... |
Citaat:
|
niemand? nou ja, das jammer
in elk geval bedankt voor de moeite |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee ook mijn zoekresultaat is 0 |
Citaat:
en on topic: heeft raikkonen geen persoonlijke site o.i.d.? En anders ff zoeken naar fanclubs en daar ff vragen of mailen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37. |