![]() |
everwood
weet iemand wanneer everwood weer verder gaat?
|
Nee.
|
Citaat:
|
Nee :(
Maar ik hoop snel.. en dat zal wel.. na de zomerstop enzo.. maar misschien doen ze ipv Everwood wel de GIlmore Girls... wat ook leuk is.. :) |
Volgens mij begin volgens seizoen, zal wel september zijn denk ik! Ik zou ff je tv gids doorpluizen, staat het vast wel in!
|
Volgens mij beginnen ze weer in de loop van september met uitzenden..
|
ik dacht eigenlijk dat ze eerst een seizoen Girl more girls gingen doen, en daarna everwood.
tenminste.....tot en met januari ongeveer GG en daarna komt everwood daarvoor in de plaats. Ik weet het ook nie cker hoor :( . Maar dat had ik volgens mij gelezen ergens |
ik vrees voor jullie dat Everwood nog wel ff gaat duren. ik heb de najaarsprogrammering gezien van net5 (op www.net5.nl) en daar staat dat Gilmore Girls weer komt, dus dat seizoen gaan ze eerst afmaken(of met een nieuwe beginnen?). daarna komt everwood pas weer, dus dat zal wel 2004 ergens worden...
|
nee :( ik wil nu toch wel eens weten hoe het met colin afloopt :( (hijs vast dood, daar niet van)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je had al gezegd dat je denkt dat ie dood is |
Citaat:
en het laatste wat je zag in everwood was dat Andy naar buiten kwam, uit de OK. Maar wel met een heel erg bezorgd gezicht. Je zou dus denken dat ie ging vertellen dat het niet gelukt is :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het begint in USA op 15 september en dat betekend dat het nog wel een tijdje duurt voordat alles ondertiteld is. Bovendien heb ik ook ergens gelezen dat het zo rond december/januari weer op net5 komt. Dus over een dikke 2 weken kunnen we dus weten of colin het overleefd heeft en voor degenen die niet willen wachten zal ik hier maar geen spoiler plaatsen, want die zijn altijd erg verleidelijk vind ik zelf, dus dan maar een link.
|
Citaat:
|
Gilmore Girls!! Gilmore Girls!! Gilmore Girls!! Gilmore Girls!! Gilmore Girls!! Gilmore Girls!! Gilmore Girls!! Gilmore Girls!! Gilmore Girls!! Gilmore Girls!! Gilmore Girls!! Gilmore Girls!! :):):)
oow shit, Boston Public stopt dan nu? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Benieuwd hoe lang ik dat vol ga houden :( |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
EN GILMORE GIRLS KOMT TERUG, yessss |
Citaat:
|
Yay, GG :)
Maar ik wil ook weer nie zo lang wachten op Everwood :( |
Ik denk dat het weer begint als North and South is afgelopen, al verheug ik me daar niet op, zijn allebei meesterlijke series
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kon t ook niet weerstaan om de spoiler te lezen :( argh
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geloof ik ergens gelezen dat op sex and the city weer op 16 sept. begint. Aangezien net 5 altijd de thema-avond; gg-w&g-satc had, denk ik dat het de 16e dus weer begint. Maar ja, voorlopig dus maar ff afwachten dus.
|
Citaat:
|
ik wil charmed.. stomme net5.. ze stoppen steeds halverwege een seizoen.. *slaat*
|
Citaat:
|
wahah ik wil gg...
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
jaa hijs veeeel leuker ja
stomme colin.. *oo arme es.. es is colin van.., naja en delia* |
jeeejj!! mijn spoiler gebeden zijn verhoord :p
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
Een beetje om kwart over 4 op het forum rondhangen!?! :p |
Citaat:
|
Gilmore girls komt zondag weer!!
Mn zusje zei dat het op teletekst stond. Weet niet of het nieuwe of oude afleveringen zijn.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07. |