![]() |
Heel erg snel....
Geil... hellup?!!?! Wat is hier aan te doen? In principe zit er niet zo heel erg mee.. maar op sommige momenten is het best wel vervelend.
|
Citaat:
dat doe ik altijd :p en het werkt ook wel :D |
als ik geil ben denk ik niet zoveel... maar ik zal t eens proberen. bedankt iig
|
waar en wat voor situaties dan?
gebeurd het bijv. tijdens het eten? en heb je een vriendje die je op dat vlak ook kan bevredigen, of ben je daar nog niet aan toe (gekomen)? |
is toch niet erg
ik denk dat iedereen best wel eens geil is... en is je partner dan niet geil is zit je er mooi mee... tja....that's life... be |
Citaat:
Nee, het gebeurd niet tijdens het eten, ja tijdens het eten van n lolly.. Ik heb nu geen vriendje die me op dat vlak kan bevredigen, maar toen ik er 1 had was k heel erg snel geil.. maar zodra er iets gebeurd dat ik niet lekker vind houd het ook heel snel op.. Sommige dingen snap ik echt niet.. |
Citaat:
niet als ik lolly's eet hoor :D van sommige muziek, maar ook gewoon......als ik aan Shakira denk :p als ik naast m'n vriendjuh in bed lig ben ik vaker/sneller opgewonden dan hij :S nou heb ik wel het idee dat dat meer aan hem ligt dan aan mij, maarjaaaaaaah toch is het soms irritant, maar wat eraan te doen is weet ik niet. Een vriendjuh zoeken die qua seksuele verlangens bij je past is denk ik wel belangrijk. Mijn vriendjuh past op die manier niet bepaald bij me, naja...op veel andere vlakken ook niet eigenlijk :S xxx Alicia |
Ik heb dat juist andersom.. hij is veel sneller geil dan ik, als ik maar even bovenop em ga liggen of em 'flash' ofzow.. maar bij mij moet je dr echt wat aan doen zeg maar.. das ook niet alles hoor!
|
Citaat:
en zullen we dat testen dat van als er maar een beetje een aantrekkenlijke jongen is? :) 1. (klik hier voor foto) 2. (klik hier voor foto) 3. (klik hier voor foto) is er een mogelijkheid dat dat ook met foto's werkt? of ligt dat aan het feit dat er dan een jongen 'echt' in de buurt is? kvind het wel interressant ;) |
lol
Empaled, ik vind nummer 2 zelf het lekkerst, dan nummer 1, maar nummer 3, wat is dat voorn gozer zeg! ranzig!! :D :D :rolleyes: |
Ik ben eigenlijk nooit geil
ik ben pas geil vlak voordat ik kom... |
Citaat:
|
Citaat:
En ja, ik zit er inderdaad mee dat ik heel snel geil wordt.. want het is niet zo fijn als je gewoon in de klas zit en dan geil wordt.. dan heb je zo'n idee dat iedereen dat dat ziet |
wrom kank fotow 1 nu niet zien?
en nu wil ik mijn hotty allertijden neerzetten.. maar jah.. foto staat op mn compu dus da gaat niet he? Hmz.. maar kan me wel voorstellen dat het heel erg irri is in de klas geil te worden enzow.. helpt denken aan Sugar Lee Hooper of Erika Terpstra niet ofzow? Bij mn vriend altijd wel :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03. |