Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Heel erg snel.... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=57632)

R_Mgirl 16-04-2002 18:22

Heel erg snel....

Geil... hellup?!!?! Wat is hier aan te doen? In principe zit er niet zo heel erg mee.. maar op sommige momenten is het best wel vervelend.

Kupu 16-04-2002 18:38

Citaat:

R_Mgirl schreef:
Geil... hellup?!!?! Wat is hier aan te doen? In principe zit er niet zo heel erg mee.. maar op sommige momenten is het best wel vervelend.
Denk aan een supergore oude man of vrouw... ongewassen, ongeschoren, alles hangt, je ruikt hem/haar een uur in de wind, het halve gebit ligt eruit, enz enz enz...

dat doe ik altijd :p en het werkt ook wel :D

R_Mgirl 16-04-2002 19:02

als ik geil ben denk ik niet zoveel... maar ik zal t eens proberen. bedankt iig

Empaled 17-04-2002 11:56

waar en wat voor situaties dan?
gebeurd het bijv. tijdens het eten?
en heb je een vriendje die je op dat vlak ook kan bevredigen, of ben je daar nog niet aan toe (gekomen)?

Bart Erik 17-04-2002 12:43

is toch niet erg

ik denk dat iedereen best wel eens geil is...
en is je partner dan niet geil is zit je er mooi mee...
tja....that's life...

be

R_Mgirl 17-04-2002 14:35

Citaat:

Empaled schreef:
waar en wat voor situaties dan?
gebeurd het bijv. tijdens het eten?
en heb je een vriendje die je op dat vlak ook kan bevredigen, of ben je daar nog niet aan toe (gekomen)?

Ik kan overal snel geil worden, vooral als r n 'ook-maar-n-beetje-aantrekkelijke-jongen' bij is.
Nee, het gebeurd niet tijdens het eten, ja tijdens het eten van n lolly..
Ik heb nu geen vriendje die me op dat vlak kan bevredigen, maar toen ik er 1 had was k heel erg snel geil.. maar zodra er iets gebeurd dat ik niet lekker vind houd het ook heel snel op..

Sommige dingen snap ik echt niet..

Alicia Silverstone 17-04-2002 14:47

Citaat:

R_Mgirl schreef:

Ik kan overal snel geil worden, vooral als r n 'ook-maar-n-beetje-aantrekkelijke-jongen' bij is.
Nee, het gebeurd niet tijdens het eten, ja tijdens het eten van n lolly..
Ik heb nu geen vriendje die me op dat vlak kan bevredigen, maar toen ik er 1 had was k heel erg snel geil.. maar zodra er iets gebeurd dat ik niet lekker vind houd het ook heel snel op..

heej ik heb ook een beetjuh dat probleem......
niet als ik lolly's eet hoor :D
van sommige muziek, maar ook gewoon......als ik aan Shakira denk :p
als ik naast m'n vriendjuh in bed lig ben ik vaker/sneller opgewonden dan hij :S nou heb ik wel het idee dat dat meer aan hem ligt dan aan mij, maarjaaaaaaah
toch is het soms irritant, maar wat eraan te doen is weet ik niet. Een vriendjuh zoeken die qua seksuele verlangens bij je past is denk ik wel belangrijk. Mijn vriendjuh past op die manier niet bepaald bij me, naja...op veel andere vlakken ook niet eigenlijk :S

xxx

Alicia

Dusjcrib 17-04-2002 14:52

Ik heb dat juist andersom.. hij is veel sneller geil dan ik, als ik maar even bovenop em ga liggen of em 'flash' ofzow.. maar bij mij moet je dr echt wat aan doen zeg maar.. das ook niet alles hoor!

Empaled 17-04-2002 16:42

Citaat:

R_Mgirl schreef:

vind je het erg dat je zo snel geil wordt?

en zullen we dat testen dat van als er maar een beetje een aantrekkenlijke jongen is? :)

1. (klik hier voor foto)

2. (klik hier voor foto)

3. (klik hier voor foto)

is er een mogelijkheid dat dat ook met foto's werkt? of ligt dat aan het feit dat er dan een jongen 'echt' in de buurt is?

kvind het wel interressant ;)

^AmArU^ 17-04-2002 17:20

lol
Empaled,
ik vind nummer 2 zelf het lekkerst, dan nummer 1, maar nummer 3,
wat is dat voorn gozer zeg! ranzig!! :D :D :rolleyes:

^AmArU^ 17-04-2002 17:20

Ik ben eigenlijk nooit geil
ik ben pas geil vlak voordat ik kom...

ConnX 17-04-2002 22:37

Citaat:

^AmArU^ schreef:
lol
Empaled,
ik vind nummer 2 zelf het lekkerst, dan nummer 1, maar nummer 3,
wat is dat voorn gozer zeg! ranzig!! :D :D :rolleyes:

Ghehehe.... 2 is n beetje knap, maar zowel 1 als 3 vin ik om van te rillen... maarja, ik ben dan ook een jongen.

R_Mgirl 18-04-2002 17:04

Citaat:

Empaled schreef:

vind je het erg dat je zo snel geil wordt?

en zullen we dat testen dat van als er maar een beetje een aantrekkenlijke jongen is? :)

1. (klik hier voor foto)

2. (klik hier voor foto)

3. (klik hier voor foto)

is er een mogelijkheid dat dat ook met foto's werkt? of ligt dat aan het feit dat er dan een jongen 'echt' in de buurt is?

kvind het wel interressant ;)

Ik vind ze alle drie niet geil en ik denk dat ik sneller geil wordt als n jongen 'echt' in de buurt is.. tenzij degene op de foto aantrekkelijk en een geile uitstraling heeft..

En ja, ik zit er inderdaad mee dat ik heel snel geil wordt.. want het is niet zo fijn als je gewoon in de klas zit en dan geil wordt.. dan heb je zo'n idee dat iedereen dat dat ziet

Dusjcrib 18-04-2002 17:41

wrom kank fotow 1 nu niet zien?

en nu wil ik mijn hotty allertijden neerzetten.. maar jah.. foto staat op mn compu dus da gaat niet he?

Hmz.. maar kan me wel voorstellen dat het heel erg irri is in de klas geil te worden enzow.. helpt denken aan Sugar Lee Hooper of Erika Terpstra niet ofzow? Bij mn vriend altijd wel :P

DarkRaven 19-04-2002 12:09

Citaat:

R_Mgirl schreef:

Ik vind ze alle drie niet geil en ik denk dat ik sneller geil wordt als n jongen 'echt' in de buurt is.. tenzij degene op de foto aantrekkelijk en een geile uitstraling heeft..

En ja, ik zit er inderdaad mee dat ik heel snel geil wordt.. want het is niet zo fijn als je gewoon in de klas zit en dan geil wordt.. dan heb je zo'n idee dat iedereen dat dat ziet

wat is er zo erg aan als je snel geil wordt??

Manuzhai 19-04-2002 15:34

Citaat:

DarkRaven schreef:
wat is er zo erg aan als je snel geil wordt??
What about afgeleid zijn, en je niet meer kunnen concentreren? :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03.