![]() |
Wat een Mega Plaat: DJ Tiësto - Traffic!
Onze Brabantse Thijs heeft weer een nieuw plaatje gereleased: Traffic! Ik vind 't echt een Mega Plaat! Wat vinden jullie? Een nieuwe knaller na Flight 643, Suburbain Train en Lethal Industry?
|
Ik vind de plaat niet echt bij hem passen en bovendien vind ik het zielig dattie als promo bij tmf liep..
|
idd, hij past niet echt bij 'm, zitten veel techno invloeden in!
Maar toch vind ik 't een lekkere plaat. Je moet wel bedenken dat Tiësto 'm al een hele tijd geleden gemaakt heeft, hij is alleen nu pas gereleased... |
Deze plaat is typerend voor Tiësto's produceerwerk daterend vanaf 2001.
In mijn ogen zijn zijn beste eigen producties nog steeds The Tube & Suburban Train. Overigens vind ik zijn remixing skills wel erg goed en van uitermate hoge kwaliteit. |
Ik vind het een leuke plaat, maar helaas niet echt meer in de lijn van zijn eerdere, uplifting werk. Ik vind Long Way Home eigenlijk nog steeds zijn beste plaat :cool:
|
ff kijken op KaZaA of je hem al kunt downen...
|
klinkt wel lekker jah (y)
|
nachtleven----> muziek
|
klote
|
Plaat als in album of single?
Ik vind dj tiesto niet echt geweldig, als producer. Maar dat komt misschien omdat het mijn muzieksmaak niet is :) |
Citaat:
|
Ik vind hem niet zo. Het nummer voelt aan alsof het constant aan het opbouwen is, waar an sich niks mis mee is, maar ik mis toch elke vorm van progressie :/ Na elke breakdown (drumrolls vind ik ook al niks) klinkt het nummer nog precies hetzelfde eigenlijk.
Opbouwen is leuk, als je ook daadwerkelijk iets opbouwt :) Citaat:
|
Citaat:
dude, why zou iedereen "constructieve bijdrage" moeten leveren..t ghaat tog gwoon om of je t hier n beetje kan vinde? en dat al die puberende k*t 15-jarigen is ook nergens op gebaseerd. ass |
Citaat:
|
ik vind m wel ok, maar niet opvallend...
|
Citaat:
:) |
overplayed POS
|
ik vind ut iig een goede plaat, lekker deuntje :D
|
Citaat:
Maar goed het gaat hier dus om 'n nummer en niet om een album. In dat geval zal ik het vast wel op TMF ofzo horen :) |
Citaat:
|
tututut.
moet er nou perse weer ruzie gezocht worden? :( |
Citaat:
|
maar hij blijft zeker vet jah :D :D
|
Ik hoorde hem laatst voor het eerst en ik moet zeggen dat het helemaal niet verkeerd klinkt.
|
Ik vind het idd maar een beetje opbouwen naar het outro.
|
Niks aan imho. Btw is het iemand al opgevallen dat die Tiesto een soort fetisj voor transport en logistiek heeft? Zowat al z'n liedjes gaan over treinen of vliegtuigen oid.
|
Citaat:
ik vind het een stom nummer. omdat de muziekstijl me niet aanstaat. (n) |
Citaat:
|
muziekstijl staat me ook niet echt aan...wat niet weg wil nemen dat er zo afentoe wel leuke dingen uitgebracht worden...
en naar mijn mening valt de nieuwe tiesto niet in die categorie... :) |
Ik vind het wederom een erg fette productie van Tiësto... maar natuurlijk klinkt zo'n nummer lang niet zo mooi op tv of 3FM dan in een overvolle Gelredome o.i.d. :p
|
mjah wel leuk, maar tis altijd zo bij dit soort nummers dat je hem na 3x niet meer kan aanhore..
bij mij iig |
ja idd wat is dat nou een enorme mega plaat van onze thijs , die thijs toch....... :(
|
wel oke (y)
|
hahaha typisch brabants hé om thijs als 'ons' te benoemen.. tja ben er zelf ook 1 maar een megaplaat? hmm hij gaat, ken leukere! alhoewel de kwaliteit wel hoog is.
|
Wel ok, beetje eentonig...das jammer.
|
Citaat:
|
wat een kutplaat
|
Je moet er van houden he!
Hij komt veeeeeeeel te vaak op TV, naar mijn mening...maar sowieso komt er teveel van dezelfde (en imho minder goede) muziek op TV. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |