![]() |
[TK] Pooltafel (nieuwstaat)
Ik heb hier een pooltafel nog niet eens een jaar oud en amper gebruikt. ik doe em weg omdat ik op kamers ga en ik heb daar geen ruimte...
afmetingen: 180*110*90 vraagprijs 300 euro.. meel me als je interesse heb: kratjeheinekenr@hotmail.com |
Hee,
heb je misschien een foto ofzo? of iig een merk? Een maat van een maat van mij die is al lang op zoek naar een beetje een betaalbare, dus als ik een foto kan laten zien dan wil die er misschien wel eens over mailen? |
merk is mps 0090
http://static.marktplaats.nl/fotos/s...arten/3160.jpg dit is geen directe foto van die van mij maar et is em wel (cue's, ballen en chalks zitten er ook nog bij) trouwens die maten weet ik niet precies, maar klopt ongeveer wel... |
Citaat:
valt er eventueel nog over de prijs te praten? [edit] waar staat de pooltafel ergens? Hij woont in omgeving eindhoven, toevallig daar in de buurt? :o[/edit] |
tafel staat in utrecht (ik woon in groningen)
over de prijs valt nog wel te praten.... ik wacht rustig jouw reactie af.. :D |
Citaat:
okee, zondag komt hij terug van vakantie, dus het wordt op z'n laatst maandag dat ik het hem laat horen, dan heb je waarschijnlijk uiterlijk dinsdag je reactie :P |
al reactie gehad?
|
Hallo,
kheb hem gisteren erover gesproken, maar het gaat niet door, sorry. Hij heeft niet zoveel geld en het vervoer is ook lastig. sorry voor de valse hoop :P |
hehe oke dan gaat et over :D
iemand anders dan? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15. |