![]() |
niet in slaap kunnen vallen
Laatst heb ik voor het eerst samen geslapen met mijn vriendinnetje, twee nachten achter elkaar. De eerste nacht lagen we samen in een eenpersoonsbed. En de tweede nacht in een dubbel bed.
Maar het probleem is nu dat ik beide nachten nauwelijks of eigenlijk niet heb kunnen slapen. En dan maakt het niet uit of we nu tegen elkaar aan liggen of niet, ik kom gewoon niet in slaap. Ook al was het bij mij thuis en was ik dus helemaal op mijn gemak. Nou heb ik wel eens vaker moeite om in slaap te vallen maar zo erg toch nooit! Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing hiervoor? Want het is echt niet leuk. :( |
Dat is gewoon wennen... Het idee alleen al dat dat lieve, leuke meisje naast je ligt te slapen, zorgt waarschijnlijk toch voor enige spanning en onwennigheid en daardoor kun je moeilijker in slaap komen.
|
Ik kan ook niet slapen als er een leuke jongen in mijn bed ligt hoor :) Dan ga ik het liefst de hele nacht er naar kijken :P Nee ik kan dan de slaap ook niet vatten.
|
Ja irritant he, ik heb dat ook.. Dan slaap je 'half', maar je wordt weer wakker van die ander. Het is een kwestie van wennen, maar ik slaap altijd extreem beroerd op zulke nachten (soms ga ik op de bank liggen :o)
|
Citaat:
|
Ik kan dan ook niet slapen.....hoe moe ik ook ben.......
|
.........en hij valt als een blok in slaap.......
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35. |