![]() |
flogging molly?
is dat leuke muziek? En zo ja, wat is het leukste nummer.(*gaat dan downloaden*)
|
het is niet leuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"a pint! my life for a pint!" |
hehe, okee, duidelijk! :)
|
download
drunken lullabies salty dog kilburne high road cruel mistress enz, enz. dat is geen nummer |
Citaat:
|
geweldige band, vooral om live te zien en in de pit te staan (y)
drunken lullabies a song for the 12 year old irish girl in all of us selfish man swagger the kilburn high road black friday rule vette ierse volkspunk :) |
Hmm..ik vind nummers op cd enzo niet zo veel hebben, omdat.. omdat het nummers zijn die je gewoon live moet horen! Dikke feestband (y)
|
Citaat:
|
het is niet leuk
|
Citaat:
heeey maar jij drinkt wel bier. :eek: toch? :confused: |
Hmmm, ik drink geen bier en ik vind het wel leuk...ben ik nu raar?
|
Citaat:
|
dat dacht ik al
|
Citaat:
|
|
niet leuk, te blij voor mij
|
Op zich wel een aardige band en hoe lang ze al bestaan maakt me ook geen fuck uit
real mckenzies=flogging molly=dropkick murphy's Daar lok ik dan weer een discussie mee uit. Er moet niet te veel van dit soort muziek komen. |
Citaat:
poep in je oren zeker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga nou niet Offtopic: .
Ontopic: ik vind er ook geen klap aan. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je niet zo overdreven had gereageerd had ik er misschien nog serieus op gereageerd. Ze hebben allebei een gitaar, bas, drum, zanger en traditioneel instrument. |
britney heeft in i love rock & roll ook gitaren
ik vind het eigenlijk stom, flogging molly. |
nee, tis niet leuk, want bier is vies.
|
Citaat:
dat is het zelfde dat je zou zeggen dat elke sXe-er van Minor Threat houdt, o shit kut vergelijking |
Op CD zijn ze niet zo. Live zijn ze uitermate geweldig.
|
Ik weet wel een paar leuke Flogging Molly nr's:
Selfish man Drunken Lullabies Black Friday Rule Devils Dancefloor Maar idd.. tis leuker om ut live te zien ja.. |
Flogging Molly is gaaf. De leuke liedjes zijn al genoemd. Tuurlijk hebben ze net als dropkick een folk invloed maar ik vind het toch wel een groot verschil, flogging molly is blijer en dropkick wat harder... flogging molly is live geweldig, hoewel de laatste keer in de melkweg het een beetje te vol was en ik het het minste optreden van ze vond...
|
Duidelijk een geweldige band..
En jah als je er niet van houdt, tsjah pech.. Maar live is het altijd één groot feest.. Zelfs na 5x zien zijn ze nog steeds leuk.. (ze komen ook best te vaak in Nederland :p).. |
Vond het eerst geweldig.
Nu wel ok/matig. |
flogging molly is een beetje vervelend. de schattige pubertjes in het publiek zijn nog iets vervelenderder.
|
:d
|
behalve jij hoor bruce
<3. |
Citaat:
|
ja, beetje de apres ski hut van de punk..
|
Citaat:
|
ik vind floggin molly zo kut
hekel aan die band... |
ik vind what's left of the flag wel erg goed.
de rest voor zover ik het ken redelijk |
Citaat:
Wat een domme reply. Sepultura & Direct ze hebben allebei een gitaar, bas, drum, zanger/gitarist :o |
Live wel geinig, maar na 2 /3 keer heb ik dat ook wel weer gezien. Op cd ronduit saai.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is iets meer folk dan de Dropkick Murphy's, iets minder punk. Ik vind het wel aardig, omdat het technisch wel goed in elkaar zit en echt heel vet van de ene emotie naar de andere springt. Live is het altijd feest. (je hoeft niet altijd te janken of pissed te zijn als liveband) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10. |