![]() |
Converge
Komt binnekort weer naar Nederland en staan dan in jullie favoriete zaal: de goudvishal :D
|
ik ben er nu al
|
das fijn om te horen.
|
serieus? :eek:
|
yup. data staan nog niet vast, maar wel dat ze komen :)
|
ja, naar nederland, naar de gvh?
OMG, there is a god !!! :) <3 |
yup... kijken of ze deze keer WEL tshirts in mijn maat hebben (L). de vorige keer hadden ze alleen s en m en die pasten voor geen meter :(
|
Ym ym ym ym!
|
if you say so.
|
oftewel : ik wil youth medium shirts godverdomme!
|
Vette fucking shit!
Komen ze weer? Ben van de partij, vorig jaar was supervet. Alleen nu ben ik nu niet van plan mijn enkel weer te breken na het concert :P |
voudgishal?
|
Citaat:
dat stond er niet Maar je hebt wel weer een post erbij. (er had net zo goed typemachine-beertje kunnen staan) |
niet egt mijn muziek.
|
Citaat:
converge yeaaah |
Citaat:
|
rosa
FanCy MeEt AiGhT!? *juicht* ook heen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik geloof er niets van. Eind van t jaar maybe. Ze doen UK tourtje en 1 mainland date(te weten funtime fest in belgie) en daarna duiken ze de studio in.
|
Citaat:
anyways zou het te vet zien |
Niet als ik lees dat ze 1 speciale mainland date doen en een korte uk tour. En verder helemaal geen show meer tot de nieuwe plaat er is.
Maar laten we t hopen..... |
Citaat:
verder uh wie weet kom ik ook, niet dat ik mega geweldig fan ben ofzo maar goudvis is erg dichtbij en vind bandjes kijken altijd leuk... |
oh, stoer:) (y)
|
Eheh, tkan me nou niet zo boeien. Maar om de een of andere manier voorspel ik dat ik het ooit wel gaaf vind.
|
En als jullie allemaal gaan....word het tandenrapen op the saddest day en homewrecker :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en ik werk er idd en vang dus weleens wat nieuwtjes op :D Agony Scene staat bv ook in de planning, maar die tour was nog wat niet helemaal zeker.
zou dus best kunnen dat Nederland dat ene vasteland optreden is. ze hebben goede contacten hier, dus waarom niet? |
vers van de pers: waarschijnlijk (niet 100% bevestigd, maar wel bijna!!!) spelen ze samen met the Red Chord, Beyond The Sixth Seal etc!!!!!!!
(van heel betrouwbare bron) |
Citaat:
TERINGVET! |
Ik ben een ass want ik ken amper converge.
|
Citaat:
ow btw dit hoor je nog niet te weten oks?? is eigenlijk een soort van geheim dat Converge komt... dus gaarne niet aan iedereen rondbazuinen. |
:D
Moet je het vooral hier posten. .. :rolleyes: ;) Ja dat eh kan ik niet beloven natuurlijk. Ja nee dit is zulke sappige informatie. Tuurlijk ga ik dat vertellen, tegen iedereen |
je vind ze geeneens goed, dus wat doe je moeilijk?
|
Ik ken ze geen eens. Of amper ;)
|
Citaat:
|
Jane Doe staat in m'n queue nu.
|
Everytime you justify
another good in you diiiiiieeeeeees |
kijk eens aan... nog meer geweldige tips :D gewoon alles downen!!! volume op 10 en blazen maar!!!
|
Citaat:
applaus! |
Donderdagnacht trouwens die DVD gekeken, super! (hoewel de gesprekken die ondertussen gevoerd werden op dat moment interessant was heb ik er toch veel van gezien en het was echt cool).
|
Ik ken alleen Hell To Pay, en dat kan me niet boeien.
|
wat is converge ongeveer voor muziek?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goeie muziek. Dat is het.
Oh een stijl? Ik geloof dat het meestal aangeduid wordt met 'chaotische metal(core)'. |
Citaat:
In sweden that would be considered gay - conerge ehm ja, ken 1 nummer, die vink vet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:22. |