![]() |
overwonnen leugens ?!
Is het herhaalde stuk vervelend of wel leuk? Laten zo of er toch maar uit halen?
*~Overwonnen Leugens~* Vergeet niet wie ik was en wie ik worden zou vergeet niet wat ik droomde en wat ik zo graag wou vergeet niet waarom ik dit deed en het niet laten kon vergeet niet dat ík schoot en daarmee al jouw leugens overwon Je maakte me klein met jouw zinnen vol hoop ik voelde me niets en ontzettend goedkoop jij lachte me uit telkens weer, elke dag ik telde mijn striemen en jij deed of je ze niet zag Vergeet niet wie ik was en wie ik worden zou vergeet niet wat ik droomde en wat ik zo graag wou vergeet niet waarom ik dit deed en het niet laten kon vergeet niet dat ík schoot en daarmee jouw leugens overwon en steeds weer zag jij mijn tranen niet het was nog altijd precies het zelfde lied ik vertel jouw mijn zorgen en hij ontkent is het blindheid of het feit dat jij net zo bang als ik bent wees maar niet bang mamma het hoeft niet meer ik vermoorde mijn vader en wij winnen deze keer |
ik vind dit echt een prachtig gedicht!!! van deze stijl hou ik heel erg, het is helemaal niet gedwongen gerijmd ofzo en het leest heel goed.
De laatste regels zijn echt supermooi.... ik zou de herhaling er wel in laten zitten, dan is het regelmatiger denk ik. |
1. ik vermoordde is het 2 d's.
2. ik zou de herhaling erin laten zitten. ik hou er wel van, hoewel deze herhaling wel redelijk lang is. het eind is verrassend. erg goed bedacht. mooi gedicht. |
Ik vond net een mooi gedichtje ik zet m hier maar bij, al heeft het er weinig mee te maken.
*~Blonde Jongen~* Hij wilde ook wel doodgaan zo kalm was hij en zo onaards gans zo ongemerkt aan boord gaan, een boot glijdt onopvallend weg en voorwaards onopvallend, ongemerkt stroomt de nacht aan- het land wordt dof onduidelijk, onwerkelijk ook vóór de boeg is alles duister buiten het wiegelied dat diep uit de zee opschuimt en helder golft van vreugde zo doodgaan dat de dood verheugt. Geschreven door: Halbo C. Kool |
heel mooi, die laatste.
zo dood gaan, ja. lijkt me mooi. mooi beschreven, zeg. |
1e vind ik heel mooi! herhaling erin laten!
ook 2e is goed...wou dat ik het zo kon |
wouw!
ik vind hem echt heel mooi! goed verhaal,duidelijk mooi om te lezen prachtig gerijmd hijs gewoon echt te gek! mijn complimenten! ik vind hem echt heeeeeeeeeel errug mooi! -xxx- |
Dank jullie voor de reacties..:)
Ik neem aan dat ik de herhaling er dus t beste in kan laten zitten, wat jullie betreft.. Dat is fijn om te weten... Over t gedicht van H.C. Kool: Ik vind het zo mooi omdat er 2kanten aan zitten... De mooie (blije/positieve) kant dat je zo vredig kan sterven, maar ook de minder positieve kant omdat iemand het zo niet erg vindt om dood te gaan... zo van dat iemand het niet de moeite waard vond om door te leven... naja het is dus zo mooi omdat je t kan zien zoals je t wilt zien en daarbij is het nog mooi verpakt ook:) :D rupsje |
Drom helemaal mee eens (hahaha, `k vind `t allemaal best)...
"Ben `k nu te bot"...(mischien weet Ido `t:p) Luvzzzzz Geiz |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |