Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Boiler room (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=57692)

fruitmand 16-04-2002 18:48

Boiler room

Een vrij onbekende film, maar serieus een van de meest fantastische films ooit!
giovani rinsy ben affleck en vin diesel, geweldige cast!
Gaat over een onbekende stockmarket die uiteindelijk blijkt "fake items" op de markt te zetten, waardoor hun klanten alleen maar geld verliezen. Een echte aanrader.
heeft iemand anders hem hier gezien?

Dark Angel 16-04-2002 19:16

heb 'm op DVD.

MMmmmMMMMmmm Vin Diesel...

;)

fruitmand 16-04-2002 21:46

Citaat:

Dark Angel schreef:
heb 'm op DVD.

MMmmmMMMMmmm Vin Diesel...

;)

:D

idd!

Retarded 16-04-2002 23:13

Citaat:

fruitmand schreef:

:D

idd!

ow my god....

fruitmand 17-04-2002 13:08

Citaat:

Retarded schreef:

ow my god....

wat nou?:)

Diesel 17-04-2002 17:41

Boiler Room is ontzettend goed, Giovanni Ribisi en Vin Diesel op z'n best en Ben Affleck kan er wel mee door.......

fruitmand 17-04-2002 20:19

Citaat:

Diesel schreef:
Boiler Room is ontzettend goed, Giovanni Ribisi en Vin Diesel op z'n best en Ben Affleck kan er wel mee door.......
k'vond hem wel :cool:
"get the fuck outa here!"
hehe:D

Retarded 17-04-2002 23:38

Citaat:

Diesel schreef:
en Ben Affleck kan er wel mee door.......
Ik vond Affleck samen met Diesel juist de beste rollen hebben... Geweldig hoe hij die speeches maakte...

Diesel 18-04-2002 16:12

Citaat:

Retarded schreef:

Ik vond Affleck samen met Diesel juist de beste rollen hebben... Geweldig hoe hij die speeches maakte...

Die speeches zijn eigenlijk niets bijzonders, een redelijk acteur zou het zelfde kunnen maar ik moet toegeven dat ik ze wel ontzettend gaaf vond. Giovanni Ribisi geeft het film meer pit, zijn rol is ook absoluut veel ingewikkelder en veelzijdiger dan die van Ben Affleck, niet dat ik Ben Affleck slecht vind of zo, in Reindeer Games, School Ties en Good Will Hunting levert hij pracht rollen. Vin Diesel was zoals altijd erg geloofwaardig, hoe hij die dokter (of chirurg) aan de telefoon liet smeken om aandelen te kopen was een pracht scene.......

Spoeleh 18-04-2002 17:53

is toch al paar jaartjes oud die film.. kheb hem boven ergens op me kamertje liggen. is wel een goeie film jah!

fruitmand 18-04-2002 18:41

Citaat:

Diesel schreef:

Die speeches zijn eigenlijk niets bijzonders, een redelijk acteur zou het zelfde kunnen maar ik moet toegeven dat ik ze wel ontzettend gaaf vond. Giovanni Ribisi geeft het film meer pit, zijn rol is ook absoluut veel ingewikkelder en veelzijdiger dan die van Ben Affleck, niet dat ik Ben Affleck slecht vind of zo, in Reindeer Games, School Ties en Good Will Hunting levert hij pracht rollen. Vin Diesel was zoals altijd erg geloofwaardig, hoe hij die dokter (of chirurg) aan de telefoon liet smeken om aandelen te kopen was een pracht scene.......

idd, en hij kan echt goed huilen
:eek:

moest zelf bijna janken:(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18.