![]() |
Trilsex
Ik vroeg mij af of iemand wel is trilsex heeft gehad tegen bevoorbeeld de was machiene aan of mischien zelfs wel met een aartbeving en zo ja was dat lekker en zo nee wil je ut wel is proberen? Ik heb dat zelf heel vaak laatst noch toen zij ik dat ze tegen de was machiene moest gaan staan en toen heb ik haar heerlijk geneukd, het was echt heel lekker!!!
|
Waarom wil je weten of het lekker was als je het zelf zo vaak doet?
|
Jep, tijdens een aardbeving in nederland heb ik even flink mijn vriendin laten paalzitten (y)
|
1 keer mijn ex op een centrifugerende wasmachine. dat was wel lekker
|
whahaha, ja, ik neem dr alleen ten tijden van aardbevingen, veeeel geiler...wat een onzin zeg!
Niks trillen, STOTEN! (dit was uiteraard in navolging van de topic starter NIET serieus) |
Citaat:
|
ja, ik zat vorig jaar dus tijdens die aardbeving in Limburg toevallig, echt toevallig hoor, met mijn vriendin op de bank tv te kijken. Nou was haar fantasie al jaren dat ze trilsex wilde hebben, nou ja, dat hebben we dan maar eventjes gedaan he :rolleyes:
|
Sex met een aardbeving nog wel. "Hey, trillertje van me, neuken?" :|
|
Al is de aarde wel overal penetreerbaar, natuurlijk. Kan z'n voordelen hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@Methuus: Niks tegen homosex, hoor. >:] |
Citaat:
|
Ik heb een telefoon met trilfunctie. Best aangenaam.
|
Afgezien van mijn vibrator & de electrische tandenborstel (:o), geen ervaring.
|
Citaat:
|
Er komen weer steeds meer wasserettes in Nederland, nu zijn er bijna net zoveel als in 1960.
|
Jullie lachen wel allemaal, maar euh, goeie trillingen (die je uiteraard zelf ook kan maken) doen meer dan een jongen die in je zit te rammen bij mij hoor...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(trouwens, wie zegt dat eens rammen ook niet leuk kan zijn? :p:d) |
Citaat:
|
Tja, trilsex... we doen niks anders, ze woont ook zo ver weg. Dus dan geven we elkaar gewoon een belletje met de trilfunctie aan :)........
Okee, eigenlijk dus niet :rolleyes: |
Tjah.
|
Dit gaat natuurlijk nergens over.
Een serieus topic over vibrators enzo openen mag, maar aardbevingen komen hier toch echt te weinig voor.. :) xx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56. |