![]() |
Geil?
Hey hoe kan je een jongen het snelst geil maken en echt geil...?
Wie wilt me dat eens vertellen? (het is een serieuse vraag dus vraag ik serieuse antwoorden ThnQ) |
Zijn gulp open ritsen, boxer open knopen, penis er uit en in je mond ermee? Moet werken...
|
Meeste jongens zijn al geil als je tegen ze aan staat :D
|
Citaat:
|
Citaat:
zie het al voor me zit je in een kroeg komt er een meisje naar je toe hoi *zip* *flop* *hap* :D |
Citaat:
|
Stel je bent met hem samen bij zijn oma op zoek *ontzettend saaaaaai* mjha en dan fluister je zacht in zijn oor dat je hem heel graag wilt en dat je ontzettend geil bent , gewoon dirty talk ;) . Wedden dat jullie opeens weg moeten ;) :p
|
Citaat:
maar om 'm heel snel echt heel geil te maken moet 't toch werken he... en daar vroeg ze naar:P |
Citaat:
|
Citaat:
Of zelfde scenario, als je tegenover hem zit, en je hebt rokje aan, heel subtiel even benen wijd dat hij je string/slipje ziet, en dan daarna combinatie van knipoog en even over de lippen likken... :D :o Ik doe maar een gok |
Echt heel snel? Jij ligt achter de deur al op wacht, en als hij binnenkomt bespring je hem, je slaat je benen om zijn middel, je armen om zijn nek, je drukt je tieten stevig tegen hem aan, je zoent hem geil en je kreunt hitsig dat je NU wilt neuken.
Succes gegarandeerd. |
Je streelt hem over zijn broekheuvel (dwz de plek waar de penis groot in de broek staat) en fluistert hem in je oor hoe h em je zachtjes gaat afzuigen en hoe hij daarna alles in je mondje mag spuiten
|
Afzuigen? Mond spuiten? Wat hebben wij daar aan als we zelf zsm gedekt willen worden?
|
Citaat:
ze wil geilheid neuken is a-geil |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tenzij ik al bloedgeil ben misschien |
Citaat:
HEM? Daar gaat het echt niet om hoor! |
Citaat:
bij mij zou het wel werken :) nee eigenlijk niet, je blijft niet gewoon zitten dan, je vraagt wel wat ze gaat doen en als ze zegt dat ze je gaat pijpen ga je wel naar het toilet ofzo ik laat mn broek niet zomaar open ritsen :D strax duwt ze er een kroket op ofzo lekker dan :eek: |
geef hem een foto van poesiefox.
|
Citaat:
Sorry, die zijn classified, want illegaal voor alles onder de 18. |
Citaat:
|
Citaat:
en voor hem om te kunnen beffen hoeft hij toch niet geil te zijn |
De meeste mannen worden al geil als je in hun oor hijgt dat je een string aanhebt of zo.
En anders wil een flinke pijpbeurt ook wel eens werken. |
Citaat:
ach... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33. |