![]() |
Hoeveel geld kan je in een keer pinnen bij de Postbank?
...Als je ook een pas hebt van de Postbank?
|
Ligt eraan. Als je een soort jongerenrekening hebt bij de Postbank waarbij je niet rood mag staan, dan zoveel als je hebt natuurlijk. Datzelfde geld voor je 'hoeveel je rood mag staan' limiet als je dat wel kan.
Ik meen me te herinneren dat als het iets van 10.000 euro wordt dat ze dan liever hebben dat je het aan de balie opneemt. Maar ik neem niet aan dat je daarmee over straat wil gaan lopen. Volgens mij kan een eurotje of duizend wel. |
In België is het maximum dat je kan afhalen aan 'n geldautomaat, €500 per keer :)
|
Citaat:
Zo weinig? |
als je naar binnen gaat bij een postkantoor, heb ik een keertje met mn eigen pas (toen nog easy bleu oid., ik was 17) 5000E contant opgenomen, dus dat kan zowieso ,ik weet natuurlijk niet hoezo je het vraagt, vast omdat je contant geld nodig hebt,maar 5000 is dus geen probleem iniedergeval...
|
Ik heb het geld nodig voor maandag, en het postkantoor is dicht in het weekend :-/ Op zich heb ik maar 500 euri nodig, dus dat moet wel lukken denken jullie?
|
Mijn opnamelimiet is 1000 € en ik heb een Postbankpasje. :)
|
Citaat:
Maar aan de automaat is dat limietbedrag ingesteld omdat die anders te snel leeg zouden zijn :) |
Bij de rabobank kan je zowiezo500 euro per dag aan een pinautomaat opnemen. En hier kan je ook met de postbank pas pinnen. Ik denk bij de postbank ook zo'n 500 euro
|
ja joh, buiten bij de automaat van de postbank kun je makkelijk 500E opnemen hoor, doet ie echt niet moeilijk over , doe het elke maand opnieuw zelf ook,als het nie meer is dan als 500E,maak je niet druk hoor, je kan bij wijze van spreken nu de straat op hollen ,met je pasje en gelijk gaan pinnen...
nothing to worry about, nothing at all... |
.. en als het bedrag wat jij wilt pinnen niet beschikbaar is, dan ga je toch gewoon even naar binnen? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |