![]() |
[HL-Mod] Natural Selection.. wie speelt het?
kheb laatst natural selection gedownload (www.natural-selection.org) maar ik snap er echt geen fuck van..
naja als marine kan ik best wel een beetje rond knallen en dingen bouwen.. maar als commander snap ik niet helemaal wat ik moet doen.. jah gebouwen maken maar ik snap niet wat het uiteindelijke doel is :) dus heb geen idee waar ik naar toe moet bouwen.. en als alien snap ik dr helemaal gee nzak van :p |
Heb het al eens gedaan en is wel fijn, alleen iedereen wil bijna de marine zijn. :)
Commander zijn snap ik ook niet veel van. :) |
Als comm moet je idd gebouwen maken.. doel ervan is dat de marines zelf sterker worden en een groter arsenaal aan wapens krijgen (met eventuele weapon/armor upgrades)
comm zijn zuigt alleen op public aangezien er ALTIJD gezeikt word Alien zijn is beter ;) Eigen res. en je kunt als het ware je eigen fortje bouwen :D |
Citaat:
maar ik weet niet waar ze heen moeten enzow.. en soms krijg je als marine "waypoint set" ofzow.. hoe zet je die als je commander bent? en wat is de bedoeling van de map? alle bases van de nmy slopen? en waarom kan ik soms geen siege canon neerpleuren? en als alien.. mjah helemaal vaag.. eigen res gaan soms fackin traag.. en je moet je morphen om een attack beest te worden |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33. |