![]() |
LotR 3 Teaser
Heb net 'n uitgelekte LotR 3 Teaser gedownload! Wie m wil hebben voegt me maar toe in z'n Msn.
|
Tja, jammer dat het illegaal is :P
|
Misschien klinkt het nogal dom, maar wat is LOTR 3 Teaser??
Spelletje zeker? |
Teaser ~ teaser trailer ~ preview van een film.
|
WAAR HEB JE EM GEDOWNLOAD
*start kazaa al op* |
Kep 'm hier vandaan: http://weblog.zuijlen.net/archives/000160.html Hijs niet zo groot (9mbtjes) en je hebt er Quicktime voor nodig. Hijs ook maar 1,5 minuut lang maar tis in elk geval iets ;)
|
Citaat:
|
oud nieuws mensen:p
er staat hier al ergens een topic over, k hebm ook op mn site gezet obviously:o |
hij staat al op www.movie-list.com, niet meer zo illegaal dus...
|
Het zat zo:
TheOneRing.net (ik maak geen recalame.... geloof ik...) had de trailer online gezet, maar op verzoek van New Line Cinema is ie weer weggehaald. Ze hebben alleen de link weggehaald naar de trailer, dus als mensen de trailer bij hun favorieten hebben gezet kunnen ze hem nog steeds kijken of de link verspreiden etc |
Het zat zo:
TheOneRing.net (ik maak geen recalame.... geloof ik...) had de trailer online gezet, maar op verzoek van New Line Cinema is ie weer weggehaald. Ze hebben alleen de link weggehaald naar de trailer, dus als mensen de trailer bij hun favorieten hebben gezet kunnen ze hem nog steeds kijken of de link verspreiden etc |
Het zat zo:
Het zat zo:
Juh, onderhand heeft newline de trailer "approved" en is "distributie" nu wel legaal.
|
Leuk 4 keer hetzelfde bericht :D
|
Ze zijn toch al 65416543216516516158 keer gekopieerd denk ik:)
|
Ik noem dit afzeiken! Wees blij datiemand de moeite neemtom voor de mensen die hem nog niet hadden de link te plaatsen! :rolleyes:
|
ik zeik niet af :confused:
toch? |
Nee.
|
Citaat:
|
Dit is eerder gemeld. (En als je dit soort dingen echt heel leuk vind heb je het natuurlijk allang gedownload ;) ) Er zijn geloof ik al meerdere topics over, dus deze gaat dicht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41. |